پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

هزینه بازسازی ساختمان


شاید از محل زندگی یا کار خود خسته شده اید و به دنبال این هستید که جابه جا شوید ولی شرکت آرین آرایه به شما پیشنهاد فوق العاده ای ارائه می کند. شما با کمترین هزینه بازسازی ساختمان، بازسازی ساختمان خود را به عهده این شرکت بگذارید. هزینه دریافتی بازسازی ساختمان برای نقشه کلی، ترمیم بافت هایی که در مرور زمان فرسوده شده، تغییر دکوراسیون و … دریافت می شود. با کمترین هزینه بازسازی ساختمان شما محیطی زیبا و مدرن دریافت می کنید.

عوامل موثر بر هزینه بازسازی

مقدار هزینه بازسازی ساختمان که شما متقبل می شوید بستگی به نوع و مارک متریال انتخابی شما است که شرکت آرین آرایه در این زمینه انواع برندهای معروف را به شما معرفی می کند و شما با توجه به مقدار بودجه در نظر گرفته و سلیقه خود آن را انتخاب می کنید.

اگر در بازسازی ساختمان، بازسازی آپارتمان، بازسازی خانه قدیمی، بازسازی مسکونی، بازسازی تجاری و یا بازسازی نمای ساختمان خود جدی هستید می توانید با مشورت با کارشناسان متخصص هزینه بازسازی ساختمان را براورد کنید که شرکت آرین آرایه در این زمینه در تمامی نقاط تهران شما را حمایت می کند.

منبع: هزینه بازسازی ساختمان

کابینت آشپزخانه مدرن

کابینت آشپزخانه مدرن

کابینت آشپزخانه امروزه تقریبا به دو دسته کابینت کلاسیک و کابینت آشپزخانه مدرن تقسیم شده است .انتخاب نوع کابینت آشپزخانه بستگی به سلیقه خانواده ها دارد.که خیلی از افراد تمایل بیشتری به کابینت های مدرن دارند.کابینت های مدرن نسبت به کابینت های کلاسیک فضا بیشتری را در آشپزخانه ایجاد می کند.کابینت کلاسیک به دلیل سبک سنتی داشتن در طراحی سبب میشود فضا بیشتری اشغال کند.کابینت های مدرن را می توان بلندتر و عمیق تر طراحی کرد که مناسب بیشتر برای آشپزخانه های کوچک است.

ساخت کابینت آشپزخانه مدرن

در بیشتر کابینت آشپزخانه مدرن از دستگیره استفاده نمی شود و به گونه ای طارحی می شود با فشردن درب یا کشو کابینت خود آن باز یا بسته می شود اگر مشتری تمایل به استفاده از دستگیره باشد از دستگیره های فوق العاده ساده استفاده می کنیم.
در کابینت آشپزخانه مدرن بیشتر از ورق های MDF  یا هایلاس استفاده می شود که زیبایی منحصر به فردی دارد. در شرکت آرین آرایه برای ساخت کابینت آشپزخانه مدرن از ام دی اف ایگر اتریش ، ام دی اف نیمن آلمان پلی گلاس ، ام دی اف نیمن آلمان کریستال ، ام دی اف ایشیک ، ام دی اف ای جی تی ترکیه ، ام دی اف آلویک ، ام دی اف فینسا اسپانیا و…..  استفاده می کنند. در مورد نصب کابینت مدرن مانند نصب تمامی کابینت ها اصول خاص خود را دارد.

منبع: کابینت آشپزخانه مدرن

آموزش طراحی کابینت آشپزخانه

آموزش طراحی کابینت آشپزخانه

آموزش طراحی کابینت بسیار کار سلیقه ای و با ظرافتی است. در واقع طراحی کابینت از زیر مجموعه دکوراسیون کابینت است. به این صورت که شما برای ساخت کابینت ایتدا باید ان را طراحی کرده و سپس ان را با مواد لازم بسازید.
طراحی کابینت اشپزخانه در واقع چیدمان کابینت ها و نصب درست ان ها میباشد. این که بتوانیم کابینت ها را طوری طراحی کنیم که از تمامی فضای پرتی آشپزخانه استفاده کنیم و هم چنین آشپزخانه نمایی زیبا داشته باشد.

امروزه نرم افزارهای متعدی برای طراحی کابینت وجود دارد مانند:Archicad ، Kitchendraw و ….. که هر کدام از این نرم افزارها امکانات خاص خود را دارند که به طراح کمک میکند بتوان تمام ریزه کاری طرح را اجرا کند.به طور کلی اجرا کابینت در دو مرحله طراحی و نصب انجام می شود.نکاتی را درباره آموزش طراحی کابینت برای شما عنوان می کنیم.

مراحل طراحی کابینت آشپزخانه

برای طراحی کابینت آشپزخانه در مرحله اول باید از فضا مورد نظر اندازه گیری شود و پلان آن انجام شود سپس ترسیم طرح اولیه که پیش طرحی برای مشتری است ،که اصول فنی و نظر مشتری را روی آن اعمال می کنیم.در واقعه پیش طرح برای ایجاد ذهنیت قبلی از طرح اجرایی برای مشتری است.طرح نهایی را با نرم افزار مورد نظر اجرا میکنیم و در اختیار سازنده قرار می دهیم.
بعد از ارائه طرح نهایی به سازنده آن با توجه به جنس و نوع انتخابی کابینت بدنه کابینت ، در و صفحه و دیگر قسمت ها را با توجه به اندازه های داخل عملیات برش کاری را انجام می دهد و در انتها به مرحله لبه چسبانی،سوراخ زنی و شیار زنی و …. میرسد.تیکه های برش خورده را مونتاژ  کرده و هماهنگی و انتقال و نصب کار انجام می شود.مراحل ساخت کابینت به نظر ساده می آید ولی کار پیچیده است.

منبع: آموزش طراحی کابینت آشپزخانه

فروش کاغذ دیواری



امروزه خیلی ها به دلیل تنوع و زیبایی کاغذ دیواری ها تمایل بیشتری به استفاده از آن به جای رنگ دارند. شرکت آرین آرایه در زمینه فروش کاغذ دیواری فعالیت گسترده ای دارد که به شما کمک می کند بهترین و زیباترین طرح را انتخاب نمایید. پس از خرید، تیم حرفه ای کاغذ دیواری را برای شما نصب می کنند. این شرکت از کاغذ دیواری های با برند ایتالیایی، آلمانی و …  ارائه می کند. فروش کاغذ دیواری در این شرکت تضمینی می باشد.

رنج قیمت کاغذ دیواری

شرکت آرین آرایه برای فروش کاغذ دیواری برندها و طرح های مختلفی که ارائه می کند، که این امر موجب فراهم بودن رنج وسیع  قیمت کاغذ دیواری شده است و با انتخاب طرح و برند مورد نظر شما کارشناسان ما قیمت را برآورد کرده و فاکتور نهایی را در اختیار شما قرار می دهند و با نهایی شدن انتخاب شما در کمترین زمان نصب کاغذ دیواری در محل مورد نظر انجام می شود.

منبع: فروش کاغذ دیواری

پارچه کشی روی دیوار


کسانی که به دنبال تنوع و تغییر دکوراسیون هستند می توانند از پارچه دیواری استفاده کنند. پارچه کشی برروی دیوار متفاوت با کاغذ دیواری است و شما می توانید آن را با مبلمان یا روتختی و … خود هماهنگ نمایید.تنوع و رنگ های متنوعی در زمینه وجود دارد که می توانید با سلیقه خود آن را انتخاب نمایید.

مزایای پارچه کشی روی دیوار

یکی از مزایای مهم پارچه دیواری آکوستیک بودن آن است که سبب جلوگیری از انعکاس صدا ، خروج صدا و ورود صدا از دیوارهای آپارتمان ها است. یکی از مزیت های این پارچه ها عایق سرما و گرما نیز است. با استفاده از پارچه کشی روی دیوار نیازی به تعمیر و زیر سازی دیوار نمی باشد.

نصب پارچه کشی روی دیوار

نصاب های حرفه ای شرکت آرین آرایه، پارچه انتخابی شما را بروی دیوار تنظیم کرده و لبه های پارچه را با استفاده از نمد بهداشتی الیاف بدون هیچ گونه برآمدگی نصب می نمایند. در نصب پارچه دیواری از هیچ گونه چسب و نواری استفاده نمی شود.

منبع: پارچه کشی روی دیوار