پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

بازسازی خانه ویلایی

 

امروزه خانه های ویلایی کم به چشم می خورد و آنهایی هم که می بینم فرسوده و قدیمی شده اند که نیاز به بازسازی دارد. بازسازی خانه ویلاییهمانند بازسازی آپارتمان  نیست نیاز به یک طراح خوش ذوق و سلیقه دارد که بتوانند با توجه به فضای ویلا بهینه ترین استفاده را ببرد و زیبا ترین طرح را خلق کند. در مدت کوتاهی می توان بازسازی خانه ویلایی را انجام داد و آن را به ویلایی مدرن، زیبا و دلنشین تبدیل کرد. دکوراسیون داخلی خانه های ویلایی اهمیت فراوانی دارد زیرا فضا یکپارچه و بزرگ است باید طراحی را به گونه ای انجام داد که زیبایی و بزرگی فضا را چند برابر کند. در اولین مرحله قبل از انجام بازسازی خانه ویلایی باید بودجه خود را مشخص نمایید که در زمان اجرا با کمبود بودجه مواجه نشوید.

به غیر از بازسازی فضا داخلی ویلا، نمای بیرونی آن نیز نیاز به بازسازی دارد که با توجه به منطقه ای که ویلا قرار دارد باید جنس پوشش نما مشخص شود.

با بازسازی ساختمان، فضای داخل خانه کاملا تغییر کرده و از آن فضای قدیمی به فضای جدید و مدرن تبدیل می شود. بازسازی ساختمان شامل: تعویض سیستم لوله کشی، تعویض کاشی های سرویس بهداشتی، استفاده از شیرآلات مدرن، کف سازی کف پوش ها، گچ کاری سقف و دیوارها، آشپزخانه، اتاق خواب ها، تعویض پنجره ها و … است.

مراحل بازسازی خانه ویلایی

در ادامه مراحل بازسازی خانه ویلایی برای آشنایی بیشتر شما به صورت مختصر و مفید آورده شده است.

برای بازسازی اولین کاری که انجام می دهند تخریب است یعنی با توجه به نقشه ویژه ملک شما که توسط متخصصین طراحی شده و مورد تایید شما قرار گرفته شده است در جاهایی از بنا که لازم است، شروع به خراب کردن تیغه های اضافی، جدا کردن درب های قدیمی، باز کردن کابینت های فلزی قدیمی و … را انجام می دهند. امروزه برای راحت تر بودن اعضای خانواده برای سیستم گرمایشی از پکیج استفاده می کنند. پکیج ها را برای اینکه اکسیژن خانه را هدر ندهد معمولا در بالکن ها قرار می دهند ولی ایمنی آن را در نظر می گیرند. امروزه طراحی بالکن ها به صورتی است که لوله آب برای پکیج تعبیه دیده می شود و حفاظی را مشخص می کنند که سه طرف پکیج را حفظ کند.

در این مرحله نوبت تشخیص مسیرهای لوله های آب گرم و سرد برای سرویس بهداشتی یا ظرفشویی، ماشین لباسشویی و … را مشخص می کنیم. بعد از تشخیص این مرحله کف شورها و فاضلاب دفعی را مشخص می کنیم.

بعد از انجام زیرسازی ساختمان به نصب کابینت ها، پوشش دیواره توسط کاغذ دیواری یا پارچه دیواری را انجام می دهیم. در نهایت بازسازی خانه قدیمی به پایان می رسد و در نتیجه به خانه مدرن و زیبا تبدیل می شود.

شرکت پرشین دکور در انجام بازسازی انواع ساختمان فعالیت به سزایی داشته اند، که در ابتدا از فضای ویلا بازدید می کنند و طرح و نقشه را به صورت سه بعدی در اختیار شما قرار می دهند و بعد از تایید طرح با شما درباره ی متریال مورد استفاده صحبت می کنند و در نهایت قرارداد را عقد و زمان اجرا بازسازی ویلا را به شما اعلام می کنند و صفر تا صد کار بازسازی ساختمان را با بهترین متریال برای شما انجام خواهند داد.

منبع: بازسازی خانه ویلایی

تلفن اختصاصی:  88376557

 

نصاب کاغذ دیواری

امروزه طرح ها و مدل های مختلف کاغذ دیواری در بازار وجود دارد که به طور کلی برای انتخاب ان ها بسته به نوع دکوراسیون منزلتان باید دقت نمود ولی پس از انتخاب کاغذ دیواری نصب کاغذ دیواری بسیار مهم است که این بستگی نصاب کاغذ دیواری دارد.

برای کسانی قصد دارندکاغذ دیواری استفاده کنند از نصاب های غیر حرفه و آماتور استفاده نکنید.تفاوت قیمیت که نصاب کاغذ دیواری ماهر و غیرحرفه ای چندان با هم تفاوتی ندارد ولی با شنیدن هزینه پایین تر نصاب غیر حرفه ای به شک می افتیم که کار را به دست آن بسپاریم یا خیر؟ که نصاب کاغذ دیواری که حرفه ای نباشد در نهایت کار چیزی جز پشیمانی ندارد.با هدر دادن چند رول کاغذ دیواری ،زیبا نصب نشدن، داشتن حباب زیر کاغذ دیواری، زیرسازی نشدن زیر کاغذ دیواری ، معلوم بودن مرز کاغذ دیواری توسط نصاب غیر حرفه ای کاغذ دیواری  سبب می شود هزینه ای که برای کاغذ دیواری متحمل شده اید هدر رود.انتخاب نصاب کاغذ دیواری از طرح و رنگ آن اهمیت فراوان تری دارد پس در انتخاب نصاب خود دقت فرمایید.

نصاب پارچه دیواری هم باید ویژگی های نصاب کاغذ دیواری حرفه ای را داشته باشد.

بازسازی داخلی هتل و تالار

امروزه با پیشرفت تجهیزات و وسایل تزیینی که برای هتل و تالار ها که تولید شده اند، تالارهای قدیمی کم کم مشتریان خود را از دست می دهند و تمام توجهات به سمت تالارها و هتل های تازه ساز جلب می شود.

اما نگران نباشید، با بازسازی داخلی هتل و تالار خود می توانید با بخشیدن چهره زیبای آنها باعث جلب مشتری های بیشتر شد. اگر تالار و هتل به همان شکل و طراحی اولیه ساخته شده اداره شود یک فضای قدیمی است و سبب می شود مشتری های خود را هرروز بیشتر از دست بدهد.بازسازی هتل و بازسازی تالار باعث می شود طراحی آنها با سبک جدید و مدرن هماهنگ شود و از آن حالت قدیمی و فرسوده خارج شود. مشخص است هرچه زمان به جلو می رود، دکوراسیون داخلی و تکنولوژی در حال تحول است و مدیران هتل و تالار ها باید به فکر به روز رسانی محیط باشند. در هر هتل مسافرانی که وارد می شوند توقع و سلیقه های متفاوتی دارند، اولین موردی که سبب می شود مشتری، آن هتل را برای استراحت انتخاب کند زیبایی و آرامبخش بودن فضای آن است که به غیر از رفتار و برخورد پرسنل، طراحی و دکوراسیون لابی هتل به عنوان ویترین کار هتل در دید مشتری تاثیرگزار است. هتل ها ۲۴ ساعته مشغول فعالیت هستند که نیاز است به فضای آن رسیدگی شود و از فرسوده و قدیمی شدن فضا جلوگیری کرد. با بازسازی هتل می توان برای چندین سال آن را نو و لوکس نگه داشت.

عملیاتی که برای بازسازی داخلی هتل و تالار انجام می دهند در واقعه نوسازی آن است. برای نگهداری هتل، باید سالیانه مقدار هزینه ای برای بازسازی با اصول و منطق در نظر گرفته شود تا هتل شما همیشه ظاهر و باطن زیبا، مدرن و لوکس خود را حفظ کند.

با الویت بندی نقاط نیازمند به بازسازی نه تنها هزینه ها به هدر نمی رود، بلکه زیبایی آن دو چندان شده و افزایش سودآوری هتل به خوبی قابل تشخیص است.

اگر هتل یا تالار شما بسیار قدیمی است و بازسازی تالار یا هتل شما به صورت اساسی انجام نگیرد و فقط هر دفعه به قسمت کوچکی از آن رسیدگی شود، همیشه فضایی شلوغ و بهم ریخته خواهید داشت و مشتری های خود را یکی یکی از دست خواهید داد.

بازسازی هتل و تالار باید با اصول انجام شود.

صاحب یک هتل یا تالار باید برای بازسازی و بهبود فضای خود با تجزیه و تحلیل و بررسی بودجه بندی اولیه بازسازی به نحو احسن انجام دهد تا سرویس دهی بهتری داشته باشد و مشتری های بیشتر را جذب کند و سود آوری بیشتر شود.

مراحل بازسازی هتل و تالار

برای بازسازی داخلی هتل و تالار نیاز است ابتدا هدف خود را مشخص کنیم که با مشورت با مشاوره های حرفه ای، شرکت خدمات بازسازی ساختمانرا به صورت تخصصی انجام دهیم. از مشاوره خود می خواهیم طرحی را برای فضای داخلی هتل یا تالار ترسیم کند که نیاز هست مثلا تیغه ای را برداریم و با آن نقشه بتوانیم فرض کلی از نما به وجود آمده داشته باشیم. بعد از انجام طراحی باید متریال مورد نیاز را انتخاب نموده و با متخصص دکوراسیون داخلی مشورت کنیم تا با راهنمایی او متوجه شویم که مثلا بهتر است در این هتل یا تالار از کاغذ دیواری یا پارچه دیواری و … استفاده کرد. در نهایت با مشخص شدن طرح و متریال مورد نظر شرکت مورد نظر توسط تیم گروهی شروع به کار می کنند.

شرکت پرشین دکور در زمینه بازسازی انواع ساختمان از جمله بازسازی هتل و تالار دارای تیم حرفه ای و ماهری است که می توانند مشاوره های خوب و به سزایی به شما بدهند و ابتدا طرح کلی بازسازی ساختمان شما را به صورت سه بعدی انجام می دهند و پس از تایید نهایی شما کار بازسازی را آغاز کرده و در اسرع وقت و با نازل ترین قیمت ها کار شما را تحویل دهند.

منبع : بازسازی داخلی هتل و تالار

تلفن اختصاصی:  88376557


ثبت شرکت

ثبت شرکت به معنی رسمی کردن شرکت ها اعم از تجاری یا غیر تجاری است که مراحل خود را دارد. در ثبت شرکت هر نوع شرکتی مدارک خاصی مورد نیاز است که تا حدودی برای هر نوع شرکت فرق دارد اما در حالت کلی یک روند را دارد. برای ثبت شرکت یک فرمی باید توسط موسسین و شرکاء و مدیر عامل ها امضاء شود و در صورت نیاز جهت کسب مجوز از مراجع خاص اقدامات صورت گیردثبت شرکت در مرحله آخر تسلیم روزنامه رسمی و تسلیم اداره کل ثبت شرکت ها میباشد که برای اطلاعات بیشتر از این مراحل به سایت ثبت مدیران مراجعه کنید.

مشاوره حقوقی

در حالت کلی مشاوه یعنی مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی درباره یک موضوع که بین مراجعه کننده و مشاوره مرتبط صورت میگیرد. مشاوره حقوقی مشورت درباره ی مسائل حقوقی و قانونی و قضایی است. در واقع یک وکیل کارآمد میتواند مشاور حقوقیمناسبی باشد. مشاوره حقوقی حتما قبل از انجام هر کار حقوقی باید صورت گیرد زیرا عدم داشتن اطلاعات کافی در قوانین میتواند منجر به اتفافات جبران ناپزیری شود.مشاوره حقوقی شامل مشاوره خانواده، مشاور حقوقی شرکت ها، مشاوره حقوقی دعاوی که هر کدام باید با وکیل مورد نظر مشاوره شود