پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

کاغذ دیواری اتاق کودک


امروزه کاغذ دیواری اتاق کودک طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است زیرا بیشتر والدین برای اتاق کودک شان به دلیل تنوع رنگ و طرح های منحصر به فرد کاغذ رنگی اتاق کودک بیشتر تمایل به استفاده از کاغذ دیواری دارند. کاغذ دیواری برای اتاق دختران و پسرها تنوع بسیار زیادی دارد ولی برای انتخاب رنگ و طرح آن باید توجه داشته باشیم که سلیقه کودکان به مرور زمان تغییر می کند و آنها بزرگ تر می شوند و طرح های بچه گانه را نمی پسندند. اگر فرزندتان به سنی رسیده است که بتواند انتخاب مناسبی داشته باشد در انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک تان از او هم نظر سنجی کنید تا از سن پایین احساس استقلال داشته باشد بیشتر والدین فکر می کنند زمینه کاغذ دیواری اتاق دختر شان باید صورتی باشد در صورتی که اولا باید هماهنگ با رنگ وسایل اتاق باشد. مناسب ترین رنگ از نظر روانشناسان تم سفید رنگ است و استفاده از وسایل رنگارنگ در دکوراسیون اتاق است. برای مثال میز تحریر ، تخت و … از رنگ سفید استفاده نمایید وکاغذ دیواری را با رنگ های شاد که اتاقی جذاب و زیبا برای آن ایجاد کنید که احساس آرامش پیدا کند زیرا دخترها بهترین زمانی را که در خانه هستند در اتاق خود سپری می کنند. برای اتاق دخترها بیشتر تلفیقی از رنگ های صورتی، زرد و نارنجی استفاده می کنند تا فضایی زنده و شاداب خلق کنند.

انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک

در انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک و اجرای کاغذ دیواری اتاق او بهتر است دیواری را که پنجره ندارد و فضایی خالی از اتاق است را از کاغذ دیواری طرح دار و اطراف پنجره را از رنگ های مکمل و ساده استفاده نمایید تا جلوه زیبا و منحصر به فردی به اتاق بدهد. بهترین یادگاری که در سنین پاین باقی می ماند عکس کودکان است پس یک دیوار را از کاغذ دیواری ساده استفاده نمایید و آن را مختص عکس ها قرار دهید. برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک هیچ وقت از رنگ تیره استفاده نکنید زیرا باعث دلگیری اتاق و کوچک شدن آن می شود. به نکته ای که در انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک خیلی باید توجه داشته باشید حتما باید قابل شست و شو باشد تا زمان کثیف شدن آن به راحتی تمیز شود و به دلیل کثیفی باعث دلزدگی کودکتان نشود.

برندهای مختلفی کاغذ دیواری اتاق کودک را با طرح های زیبا و متنوع تولید می کنند که با توجه به جنس و طرح آن قیمت کاغذ دیواری ها متفاوت است. شرکت هایی که خدمات اجرا و نصب کاغذ دیواری را انجام می دهند عموما تمامی برند ها را موجود دارند که با توجه بودجه در نظر گرفته شما به شما بهترین مشاوره را خواهند داد.

منبع: کاغذ دیواری اتاق کودک

تلفن اختصاصی:  88376557


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.