پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

بازسازی خانه کلنگی


خانه هایی که از عمرشان خیلی گذشته باشد به آنها خانه های کلنگی می گویند که نیاز به بازسازی دارد. بازسازی خانه کلنگی شامل: تعویض سیستم لوله کشی، تعویض کاشی های سرویس بهداشتی، استفاده از شیرآلات مدرن، کف سازی کف پوش ها، گچ کاری سقف و بدنه، آشپزخانه، اتاق خواب ها، تعویض پنجره ها و … است.

قبل از انجام هر کاری برای بازسازی ساختمان مورد نظر باید ایمنی کار را در نظر بگیریم زیرا آن خانه کلنگی است ابتدا باید سیستم فاضلاب آن مشخص شود و بعد برای اینکه کنتر برق دچار مشکل نشود از اداره برق بخواهیم آن را به فضا دیگری انتقال دهند تا دچار اختلال نشود که سبب آتش سوزی می شود.

مراحل بازسازی خانه کلنگی

در زیر به بررسی و توضیح مختصری در رابطه با مراحل بازسازی خانه کلنگی می پردازیم. جهت بازسازی ساختمان مورد نظر بعد از ایمن کردن خانه بنا باید محل هایی که نیاز به تخریب دارند را انجام دهد، از اولین جایی که شروع می کنند تخریب دیوار اتاق ها و یا تیغه های اضافی است که فضا جدید را با توجه به طرح ایجاد کنند. پس از انجام تیغه های دیوارها نوبت به اجرای سیستم تاسیسات مکانیکی و برق است. امروزه برای راحت تر بودن اعضای خانواده برای سیستم گرمایشی از پکیج استفاده می کنند. پکیج ها را برای اینکه اکسیژن خانه را هدر ندهد معمولا در بالکن ها قرار می دهند ولی ایمنی آن را در نظر می گیرند. امروزه طراحی بالکن ها به صورتی است که لوله آب برای پکیج تعبیه دیده می شود و حفاظی را مشخص می کنند که سه طرف پکیج را حفظ کند.

در این مرحله نوبت تشخیص مسیرهای لوله های آب گرم و سرد برای سرویس بهداشتی یا ظرفشویی، ماشین لباسشویی و … را مشخص می کنیم بعد از تشخیص این مرحله کف شورها و فاضلاب دفعی را مشخص می کنیم.

بعد از انجام زیر سازی ساختمان به نصب کابینت ها، پوشش دیواره توسط کاغذ دیواری یا پارچه دیواری را انجام می دهیم. در نهایت بازسازی خانه کلنگی به پایان می رسد و در نتیجه به خانه مدرن و زیبا تبدیل می شود.

شرکت آرین آرایه چندین سال سابقه انجام بازسازی انواع ساختمان از جمله بازسازی خانه قدیمی، بازسازی نمای ساختمان و بازسازی خانه کلنگی را دارد که به شما نمونه کار نیز نشان می دهد که توسط متخصصان خود انجام داده اند. قبل از اقدام به بازسازی خانه کلنگی حتما بودجه خود را مشخص نمایید و آن را با مشاورین شرکت در میان بگذارید تا با راهنمایی های خود و انتخاب مناسب مصالح و اولویت بندی بازسازی نقاط مختلف ساختمان بهترین نتیجه را برای شما رقم بزنند تا در حین پروژه با کمبود بودجه مواجه نشوید.

منبع: بازسازی خانه کلنگی

تلفن اختصاصی:  88376557


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.