پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

نحوه نصب کابینت دیواری

کابینت آشپزخانه دارای دو نوع کابینت دیواری و زمینی است. در این مقاله نحوه نصب کابینت دیواری به صورت مختصر معرفی خواهند شد.
برای نصب کابینت های دیواری باید چند مرحله را انجام داد تا پس از پایان کار نقصی وجود نداشته باشد. در اولین مرحله علامت گذاری است، در این مرحله با استفاده از ابزار مخصوص خطی را در جایی که باید کابینت دیواری قرار بگیرد می کشیم تا کابینت ها تراز باشند و نقصی نداشته باشد. در مرحله بعدی باید اتصالات روی دیوار را نصب کنیم که این اتصالات دو قسمت دارد یکی روی دیوار و دیگری از داخل کابینت به دیوار پیچ می شود. این نوع اتصالات دو نوع چوبی و فلزی دارد. استفاده از این اتصالات به دلیل متحمل شده بیشتر بار در کابینت است.

مراحل نصب کابینت دیواری

پس از نصب اتصالان اقدام به نصب کابینت دیواری می کنیم و با استفاده از پیچ های مخصوص آن را فیکس می کنیم. بعد از قرار دادن کابینت های دیواری نوبت به برش زدن طبقه های داخل کابینت است. برای اینکه طبقات در کابینت فیکس باشد 3 یا 4 سانتی متر از اندازه واقعی کوچکتر می گیریم.

مرحله بعدی اندازه گیری و برش درب های کابینت دیواری است، برای درب های کابینت آشپزخانه باید 4 تا 5 سانتیمتر آن را از اندازه واقعی کوچکتر برش بزنیم تا بتوان راحت تر رگلاژ کرد.

بعد از انجام برش کاری درب ها و طبقات آن را با استفاده از pvc  لبه چسبانی می کنیم، درب های را با استفاده از pvc  با ضخامت 1 یا 2 میلیمتر لبه چسبانی می کنیم و طبقات را با استفاده از pvc 0/1 انجام می دهیم. بعد از عملیات لبه چسبانی طبقات و درب ها را تمیز می کنیم .

در نهایت کاری که بعد از این مراحل نصب کابینت دیواری انجام می دهیم وصل کردن دستگیره ها و جک های درب ها است.

نصب کابینت دیواری کار مشکلی نیست فقط نیاز به دقت و حوصله فراوان است تا بتوانید کار را به نحو احسن انجام دهید. نصب کابینت MDF  ، کابینت هایگلاس و … همه به همین صورت انجام می شود.

منبع: نحوه نصب کابینت دیواری

تلفن اختصاصی:  88376557


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.