پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

آلبوم کاغذ دیواری

کاغذ دیواری از دیوار پوش های پرطرفدار است که برای پوشاندن دیوارهای داخلی منازل و ادارات و طراحی دکوراسیون استفاده فراوانی دارد. برندهای مختلف آلبوم کاغذ دیواری از طرح ها و رنگ های مدرن و کلاسیک را وارد بازار کرده اند و تنوع آن قدر زیاد است که انتخاب را برای مشتریان سخت کرده است. کاغذ دیواری جنس های متفاوتی اعم از مخمل، نانوون، فوم، وینیل، کاغذی و… دارد که قیمت کاغذ دیواری مخملی نسبت به جنس های دیگر گران تر است. کاغذ دیواری ها را براساس متراژ رول آنها محاسبه می شود. قیمت کاغذ دیواری هایی که رول های آنها متراژ بیشتر دارد قیمت هایشان بیشتر است زیرا متراز بیشتر را پوشش می دهد. به جز اینکه کاغذ دیواری ها جنس ها متفاوتی دارند طرح های آنها نیز دو بعدی و سه بعدی نیز هست که با انتخاب طرح های کاغذ دیواری سه بعدی که عمق دارند باعث می شود فضا محل کار یا منزل شما بزرگتر به نظر برسد. کاغذ دیواری ها به دو دسته اسپرت و مدرن و کلاسیک تقسیم می شوند. برای فضاهای مختلف مثل اتاق نشیمن، اتاق خواب، اتاق های اداری و … هرکدام طرح آلبوم کاغذ دیواری منحصر به فردی موجود است.

آلبوم های کاغذ دیواری پرفروش


یکی از آلبوم های کاغذ دیواری پرفروش  آلبوم کاغذ دیواری فیز می باشد که دارای طرح های گل دار مینیاتوری و زیبا است که با قرار گرفتن کنار یکدیگر زیبایی خاص را به وجود می آورد. رنگ های استفاده شده در آلبوم کاغذ دیواری فیز بسیار زنده و شفاف است که زیبایی خاصی را در فضا ایجاد می کند.

شرکت آرین آرایه تمامی آلبوم های کاغذ دیواری موجود در بازار را دارد و در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید بهترین طرح را از آلبوم کاغذ دیواری مورد نظرتان انتخاب کنید و زیبایی منحصر به فردی را در محل کار یا اداره خود ایجاد نمایید.

منبع: آلبوم کاغذ دیواری

تلفن اختصاصی:  88376557


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.