پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

کابینت ممبران

با گذشت زمان در کمتر آشپزخانه ای از کابینت های فلزی و قدیمی به چشم می خورد و به مرور زمان طراحی دکوراسیون آشپزخانه با کابینت های از جنس MDF  مات و براق گسترش به سزایی داشته است. کابینت ها با جنس ها و طرح های مختلفی را کشورهای متعددی تولید می کنند که جایگزین مناسبی برای کابینت های فلزی می باشد.

با پیشرفت تجهیزات و تکنولوژی دستگاه های CNC که می توان راحت تر از گذشته می توان بروری چوب ، فلز و … کار حکاکی را انجام داد. یک مدل کابینت که امروزه در بین مردم رونق فراوانی داشته است کابینت ممبران است در واقعه این نوع کابینت از جنس MDF  است که برروی آن با استفاده از دستگاه های CNC  حکاکی انجام شده است. کابینت ممبران از جمله کابینت آشپزخانه کلاسیک است که طرح ها و رنگ ها متنوع زیادی دارد که با سلیقه تمامی افراد سازگاری دارد.

کابینت ممبران در کشورهای اروپایی طرحی لاکچری یا مجلل است که حکاکی برروی MDF  با ایده و طرح های مختلفی انجام می شود. در این نوعکابینت آشپزخانه، بعد از انجام حکاکی با استفاده از روکش های متنوع و ضد آب  PVC به صورت یک پارچه وکیوم می شود.

کابینت ممبران از یکی از جدیدترین سبک های کابینت آشپزخانه شیک و مجلل است که با رنگ ها و طرح های متنوع ساخته می شود که امروزه در در صنعت کابینت مورد استفاده قرار می گیرد و با استفاده از روکش PVC استفاده می شود مقاوم در برابر رطوبت است پس بهترین گزینه برای انتخاب آشپزخانه هایی  که رطوبت زیادی دارند و آشپزخانه هایی مثل هتل یا تالار ها که در طول 24 ساعت استفاده می شود، است.

مزایای کابینت ممبران

      1. عدم نفوذ آب و رطوبت
      2. زیبایی بیشتر به دلیل روکش یکپارچه ای که دارد
      3. رفع معایب روکش ملامینه و وینیل در MDF های معمولی

      شرکت آرین آرایه در زمینه طراحی کابینت های ممبران و نصب کابینت فعالیت به سزایی داشته است که با استفاده از بهترین جنس بهترین طرح را با نازل ترین قیمت به شما ارائه می دهد. این شرکت با استفاده از نصاب های ماهر کابینت آشپزخانه شما را زیبا و مجلل تحویل خواهند داد.

      منبع: کابینت ممبران

      نظرات 0 + ارسال نظر
      امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.