پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

کاغذ دیواری منزل

کاغذ دیواری منزل

امروزه برای زیبایی بیشتر و متحول کردن فضای تکراری منازل در دکوراسیون داخلی از کاغذ دیواری منزل در طرح ها و رنگ های متنوعی استفاده می کنند. برندها و شرکت هایی که تولید کننده کاغذ دیواری هستند برای فضاهای مختلف اعم از اداری، تجاری، منازل و … کاغذ دیواری های مخصوص با طرح ها و رنگ هایی را با توجه به ویژگی هایی که آن محیط داشته باشد طراحی می کنند. با توجه به اینکه استفاده کاغذ دیواری منزل بسیار افزایش یافته است شرکت های که در زمینه دکوراسیون داخلی فعالیت داشته اند به طور هدفمند انواع کاغذ دیواری منزل با طرح های مدرن و کلاسیک به روز از برند های مختلف ایتالیا ،چین و … را با بهترین کیفیت وارد می کنند تا با کیفیت ترین جنس را به مشتریان ارائه دهند.

انتخاب کاغذ دیواری برای منزل برای قسمت هایی اعم از اتاق نشیمن، اتاق خواب، اتاق کودک و حتی برای آشپزخانه و سرویس بهداشتی استفاده می شود که هر برند برای هر نقطه از منزل با توجه به روانشناسی آن طرح و رنگ های متنوع را تولید کرده است. در انتخاب کاغذ دیواری برای منزل باید به نکات ریزی توجه کرد تا زیباترین فضا را خلق کنید که از نظر اندازه فضا بزرگتر و پر نور تر به نظر برسد.

انتخاب کاغذ دیواری منزل در اولین مرحله باید به طیف رنگی وسایل منزل توجه کرد که کاغذ دیواری را با آنها هماهنگ کرد یا با استفاده از تلفیق چند رنگ مبلمان، پرده، کف پوش ها، کاغذ دیواری و … فضای زیبا و آرامبخشی به وجود آید.

اگر در انتخاب رنگ برای کاغذ دیواری پذیرایی سردرگم هستید به شما پیشنهاد می کنیم اگر خانه شما فضایی کوچک دارد بهتر است از کاغذ دیواری با رنگ های روشن و طیف رنگ خنثی استفاده نمایید و در کنار آن با انجام نورپردازی مناسب فضا و انعکاس نور در کاغذ دیواری سبب پر نور شدن فضا می شود و فضا بزرگتر به نظر می رسد. طرح های مدرن و کلاسیک کاغذ دیواری برای منزل با توجه به نوع وسایل و سلیقه شما بستگی دارد در صورتی که در اتاق نشیمن شما از مبل های استیل و بزرگ استفاده شده است بهتر است از کاغذ دیواری کلاسیک استفاده نماید تا با کنار هم قرار گرفتن مبلمان با کاغذ دیواری فضایی مجلل تر را خلق نمایید. یکی از نکاتی که باعث می شود کاغذ دیواری منازل زیبا تر به نظر برسد انتخاب رنگ و طرح پرده است، اگر بتوانید طرح و رنگ پرده را با کاغذ دیواری ست نمایید یکپارچه بودن آن سبب می شود فضایی منظم و آرامبخش به وجود می آید.

امروزه بیشتر برندها در طراحی کاغذ دیواری سعی دارند از جنس های قابل شست و شو استفاده نمایند، با توجه به اینکه قیمت آن مقداری افزایش پیدا می کند ولی باعث افزایش عمر کاغذ دیواری می شود و پس از گذشت زمان به راحتی با استفاده از یک دستمال نم دار آن را پاک کرد.

یکی از مواردی که باعث می شود کاغذ دیواری به زیبایی نمایان شود این است که برای نصب کاغذ دیواریمنزل خود از نصاب ماهر و حرفه ای به جای افراد آماتور استفاده نمایید. استفاده از نصاب ماهر سبب می شود زمان نصب از چسب با کیفیت را آماده کند و هیچ حبابی زیر کاغذ باقی نماند و یا اینکه بین رول ها هیچ درزی باقی نماند و طرح های رول های مختلف را به طور حرفه ای در کنار همدیگر ست نمایند.

خرید کاغذ دیواری منزل

یکی از دلایل افزایش خرید کاغذ دیواری منزل  این است که کاغذ دیواری هر روز جای به خصوصی در بین مردم پیدا می کند این است که در گذشته از رنگ استفاده می کردند و تمام وسایل منزل کثیف و تا چندین هفته بوی رنگ در فضا باقی می ماند، یکی دیگر از موارد تک رنگ بودن رنگ است و فضا خانه را سرد و بی روح می کند ولی کاغذ دیواری طرح ها و رنگ هی زیادی دارد که می توان هر دیوار از منزل را یک رنگ استفاده کرد و با تلفیق چند رنگ فضا را زیبا و آرامبخش تر کنیم.

طرح ها و رنگ هایی که برند ها برای منزل تولید می کنند به دسته هایی اعم از اسپرت ،کلاسیک و مدرن و … تقسیم می شود. هر کدام از طرح ها و رنگ در آلبوم های مخصوص قرار می دهند تا زمان انتخاب شما به راحتی بتوانید آنها را در کنار هم قرار دهید و مقایسه نمایید. برای خرید کاغذ دیواری در ابتدا طیف رنگی که در منزلتان استفاده شده است را در نظر داشته باشید و کاغذ دیواری را در آن طیف رنگی و طرح تان را انتخاب نمایید. بعد از طرح و رنگ به جنس آن توجه نمایید تا عمر بهینه ای داشته باشد و بتوانید چندین سال از آن استفاده نمایید. انتخاب طرح و رنگ مناسب سبب می شود فضایی زیبا و آرامبخشی را خلق نمایید

زمانی که به یک فروشگاه برای خرید کاغذ دیواری منزل مراجعه می نماید ابتدا فضا منزل یعنی متراژ، نورگیر بودن، سبک وسایل و … را به فروشنده اعلام کنید تا ان بهترین آلبوم را در اختیار شما قرار دهد. زمانی که آلبوم را مشاهده می کنید در اولین مرحله طرح هایی که منزلتان را زیبا تر می کند را انتخاب نماید و آنها را به سرعت نگاه کنید و علامت بزنید. یک بار دیگر از ابتدا آلبوم کاغذ دیواری هایی را که نشانه گذاری کرده اید را با دقت بیشتر تماشا کنید. زمانی که طرح مورد نظرتان را انتخاب کرده اید از فروشنده بخواهید نمونه ای از آن را در اختیار شما قرار دهد و به منزل بیاورید و بهتر تصمیم بگیرید که انتخابتان بعد از گذشت زمان سبب پشیمانی شما نشود. نمونه ای را که به منزل آوردید را طرح و رنگش را در شب و روز مشاهده نمایید و تصمیم نهایی تان را بگیرید و به فروشنده اعلام نمایید. فروشنده به محل مورد نظر برای بازدید مراجعه می کند و به شما کمک می کند که آن طرح را نهایی نمایید یا اینکه طرح بهتری را به شما ارائه می کند و در نهایت فضا را اندازه گیری می کنند و رول های کاغذ دیواری برای منزل را به محل می آورند و توسط نصاب های ماهر بدون هیچ گونه آلودگی در فضا نصب می کنند و در اختیار شما قرار می دهند .

منبع: کاغذ دیواری منزل

شماره تلفن : ۰۹۲۱۶۷۸۴۵۰۵ / ۰۹۰۱۹۲۸۴۴۳۳

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.