پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

تعمیرات آپارتمان

با گذشت زمانی که در یک آپارتمان زندگی می کنیم قسمت هایی از آن دچار خرابی و فرسودگی می شود که و ما را به فکر تعمیرات آپارتمان می اندازد تا بتوانیم در آن با آرامش زندگی کنیم. در بعضی مواقع آن قدر به آپارتمان رسیدگی نشده است نیاز به بازسازی ساختمان دارد یعنی بعضی از قسمت های آن را باید تخریب کرد. در صورت خرابی قسمتی، اگر به سرعت آن را تعمیر کنیم هزینه و وقت کمی را صرف خواهیم کرد. ممکن است در آپارتمان قدیمی که شما زندگی می کنید از کابینت های قدیمی فلزی استفاده می کنید و قسمت های مختلف کابینت پوسیده شده است و رنگ های آن ریخته شده یا اینکه در هنگام باز و بسته کردن درب های آن دچار مشکل می شوید و آشپزخانه ای بهم ریخته و نامرتب دارید در این شرایط بهتر است به دنبال تعمیر یا تعویض آن باشید که ما به شما پیشنهاد می کنیم از کابینت های آشپزخانه مدل جدید که از ورق های MDF ،هایگلاس و … استفاده نمایید و فضای آشپزخانه را به فضایی مدرن و زیبا تبدیل کنید که در دکوراسیون داخلی دیگر فضای خانه نیز تاثیرگذار است. در آپارتمان ها بعد از گذشت زمان، دیوار ها به دلیل نم زدگی یا سرما و گرما دچار ترک هایی می شوند که یکی از نکته های مهم در تعمیرات آپارتماناست، زمانی که آن ترک ها را مشاهده می کنید فضای خانه را زشت و نامطلوب می کنند و بهتر است به فکر تعمیر و بازسازی آپارتمان خود باشید.

تعمیر دیوارهای آپارتمان به این صورت است که رنگ روی ترک را تراشیده و آن را سمباده می زنند تا تقریبا ترک ها از بین برود و با استفاده از دیوار پوش های متنوعی اعم از کاغذ دیواری، پارچه دیواری، رنگ و … که هر کدام طرح ها و رنگ های منحصر به فردی دارد دیوارها را بپوشانید ولی قبل از اقدام به پوشاندن دیوارها از دلیل ترک ها مطلع شوید و عیب آن را برطرف نمایید و مطمئن شوید از نم زدگی نیست زیرا اگر دلیل ترک ها نم زدگی باشد بعد از گذشت زمان کوتاهی دوباره دیوارها ترک می خورند.

در بازسازی ساختمان توجه داشته باشید که لوله های آپارتمان های قدیمی بعد از مدت زمان زیادی هیچ گونه تعمیراتی روی آنها انجام نشده است ممکن است بترکد یا دچار مشکلی شود که نیاز به تعمیر داشته باشد و در صورت بی توجهی به آن دچار خرابی های بیشتر می شود. در تعمیرات آپارتمان باید کار را به دست افراد ماهر و حرفه ای سپرد و از کار آنها اطمینان داشته باشید و به صورت سرسری تعمیر نشود و بعد از مدتی دچار خرابی بدتری شود. از قسمت هایی که در آپارتمان اهمیت فراوانی دارد سرویس بهداشتی است که در صورت لق شدن کاشی های آن سبب نم زدگی به دیوارها آپارتمان یا به طبقات دیگر می شود.هر چند وقت یکبار سرویس های بهداشتی نیاز به بند کشی دارند تا از لق شدن کاشی ها جلوگیری شود. برای تعمیرات آپارتمان باید زمانی را مشخص کرد که به طور مثال سالی یک بار تمام قسمت های خانه توسط متخصص بازدید شود و در صورت بروز مشکلی آن را رفع کنند تا ایجاد دردسر و مشکل نکند در صورتی که برنامه ای مرتب برای تعمیرات آپارتمان داشته باشید همیشه آپارتمان شما سالم بوده و با آرامش در آن زندگی خواهید کرد و متحمل هزینه های سنگین کل بازسازی آپارتمان خود در یک زمان نمی شوید.

اهمیت تعمیرات آپارتمان

قسمتی از آپارتمان که دارای اهمیت است برای تعمیر پشت بام است که آسفالت یا ایزوگام آن با گذشت زمان، دیگر آن کارایی که باید داشته باشد را ندارد و باید تعمیر و نوسازی شود زیرا زمانی که گرما و سرما با آن به طور مستقیم ارتباط دارد سبب خرابی آن می شود و بهتر از در این قسمت آپارتمان از بهترین متریال استفاده شود تا با گذشت زمان کوتاه نیاز به تعمیر نداشته باشد. در آپارتمان های قدیمی که از تجهیزات قدیمی سرمایشی و گرمایشی استفاده شده است در هر فصلی به مشکل برمی خورند، آرامش خود را از دست خواهند داد و بهتر است به جای تعمیرات مکرر و بی فایده سیستم تجهزات را به سیستم های مدرن و جدید تبدیل کنند تا هم در مصرف انرژی صرفه جویی کنند و هم اینکه آرامش منزل حفظ شود. ممکن است در طول سال هزینه تعمیر این سیستم هزینه بیشتر و وقت بیشتری نسبت به تعویض ان استفاده شود. آپارتمان های امروزی کوچک هستند و حیاط های نقلی و کوچکی دارند که توجه زیادی به آنها نمی شود بلکه آن فضا از اهمیت زیادی در آپارتمان است و در مرحله اول هر شخصی که وارد ساختمان می شود حیاط به چشمش می خورد در بعضی از حیاط ها به چشم می خورد سرامیک های کف آن شکسته ویا کثیف هستند که نیاز به تعمیر و بازسازی دارد. در زمینه هایی مثل تعمیر حیاط، ترک های راه رو، سیستم گرمایشی و سرمایشی به عهده مدیر ساختمان است که باید فردی مسئول باشد و به غیر از سالم بودن آپارتمان به زیبایی آن نیز توجه کند. در صورتی که هر قسمت از آپارتمان دچار خرابی می شود، به طور بهینه تعمیر شود باعث افزایش بیشتر عمر ساختمان می شود و چندین سال به راحتی می توان در آن زندگی کرد. در بعضی مواقع به چشم می خورد که شیرهای آشپزخانه، سرویس بهداشتی و … چکه می کنند و با تعویض یک واشر برای آن شیر می توانید آن را تعمیر کنید و همچنین در مصرف آب صرفه جویی نمایید و در صورت توجه نکردن به آن چکه های کوچک سبب می شود شیر دچار رسوب شود و دیگر کارایی نداشته باشد و مجبور شوید هزینه ای سنگین را برای تعویض شیرها متحمل شوید. برای اینکه از تعمیرات آپارتمان مطمئن باشید و بدانید کار به خوبی انجام می شود به شرکت هایی که خدمات بازسازی ساختمان و تعمیرات آپارتمان را انجام می دهند مراجعه نمایید و از آنها بخواهید که آپارتمان شما را بازدید کنند و عیب موجود را با توجه به تخصصی که دارند رفع نمایند.

منبع: تعمیرات آپارتمان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.