پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

چگونه بفهمیم کاغذ دیواری درست نصب شده است؟


یک نصاب کاغذ دیواری می تواند ماهر یا آماتور باشد. اما ما از کجا بفهمیم که نصاب کاغذ دیواری که انتخاب کرده ایم، کارش را به درستی انجام داده یا نه؟ در واقع می خواهیم بدانیم که از کجا و چگونه بفهمیم کاغذ دیواری درست نصب شده است؟

حرفه ای نصب شدن و زیبایی نهایی نصب کاغذ دیواری معمولا طی یک هفته به طور کامل مشخص می شود. این به این معنی است که بلافاصله بعد از پایان نصب کاغذ دیواری نمی توان به صورت قطع راجع به نصب صحیح کاغذ دیواری نظر داد و یا به آن ایراد گرفت و باید مقدار بیشتری صبوری به خرج دهیم. البته بعضی اشکالات در همان لحظه پس از نصب قابل تشخیص است مثلا درزهای کاغذ دیواری اگر به وضوح قابل رویت باشند و یا مثلا در کاغذ دیواری های طرح دار در صورتی که گلها و طرحهای کار در کنار هم قرار نگرفته باشند و با هم هماهنگ نباشند، کاملا از همان ابتدا مشخص می باشد. اما مشکلاتی را که نمی توان همان لحظه متوجه شد هوایی است که در زیر کاغذ ها جمع می شود این باد در اکثر موارد نصب کاغذ دیواری وجود دارد و امری طبیعی است و دلیلش هم همان چسب زیر کار است که به خاطر خیسی و رطوبتی که دارد چنین ظاهری به کار می دهد و به مرور زمان و طی یک یا دو روز و گاها تا سه روز وجود دارد که با خشک شدنش طی این چند روز به طور کامل رفع می شود و جای هیچ نگرانی نیست. گاها برخی افراد از این برآمدگی ها آشفته می شوند و سعی می کنند که با جسم نوک تیزی کاغذ دیواری را سوراخ کنند تا هوای زیر آن خارج شود؛ اما باید به اطلاعتان برسانیم که هرگز این کار را نکنید و کاغذ دیواری منزلتان را خراب نکنید.

با این حال گاهی پس از نصب کاغذ توسط نصاب کاغذ دیواری، بعضی از برآمدگی های هوایی مشاهده می شود که حتی بعد از یک هفته هم نرفته اند که اینجا می توان گفت نصب صحیح کاغذ دیواری به طور صحیح صورت نگرفته و متاسفانه کار نصب کاغذ دیواری با مشکلی جدی روبرو شده که ترمیم آن بسیار مشکل و در بعضی موارد غیر ممکن است و راهی جز کندن کاغذ دیواری و نصب مجدد آن نیست!

در نظر داشته باشید که یک نصاب کاغذ دیواری ماهر، کار نصب کاغذ دیواری را به صورت تضمینی برای شما انجام می دهد. این به این معنی است که در صورت بروز هر گونه اشکال در نصب، نصاب کاغذ دیواری خود را موظف می داند که بدون هزینه اضافی کار شما را تعمیر و نصب کاغذ دیواری خوب و مناسب و زیبایی را به شما هدیه کند.

منبع:  چگونه بفهمیم کاغذ دیواری درست نصب شده است؟


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.