پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

قیمت نصب پارکت

امروزه کفپوش های چوبی مدرن از جمله پارکت ها و لمینت ها  طرفداران زیادی پیدا کرده است و اکثر مردم علاقمند هستند که منزل خود را با پارکت و لمینت زیبا کنند.

در این میان نقش نصاب پارکت و لمینت یعنی همان شخصی که نصب پارکت و لمینت را انجام می دهد بسیار مهم و اساسی است؛ به طوریکه یک نصاب لمینت و یا پارکت حرفه ای می تواند تمام خطوط و فاصله های بین لمینت ها و پارکت ها را محو کند و کفپوشی یک دست را برای ساختمان شما به وجود آورد.

البته قیمت نصب پارکت و لمینت بسیار مهم است و ممکن است که برای نصب پارکت و لمینت منزل خود قیمت نصب های متفاوتی شنیده باشید. اما باید بدانید که قیمت نصب پارکت و لمینت که توسط یک نصاب پارکت یا لمینت از شما طلب می شود معمولا ارتباط مستقیمی با کیفیت کار و نیز حرفه ای بودن و یا آماتور بودن وی دارد اما با این حال یک رنج قیمت مشخصی دارد که از آن کمتر یا فراتر نیست. معمولا قیمت نصب پارکت و قیمت نصب لمینت را به صورت متر مربعی محاسبه می کنند و قیمت نصب پارکت و لمینت برای هر متر مربع از ۲۵۰۰ تومان تا ۵۰۰۰ تومان متغیر است که همان طور که گفتیم این رنج قیمت به خاطر کیفیت های متفاوت نصب این افراد می باشد. ما توصیه می کنیم تا اگر قصد نصب پارکت و یا نصب لمینت دارید خیلی در بند اندک اجرت بیشتر نصاب پارکت و یا نصاب لمینت حرفه ای نباشید؛ چرا که عدم نصب درست و حرفه ای لمینت و یا پارکت روی کف ساختمان شما موجب می شود که هر بار که روی آن راه می روید متوجه نصب غیر اصولی آن شده و از استفاده از یک نصاب غیر حرفه ای پشیمان شوید. هزینه نصب پارکت و هزینه نصب لمینت خود را کمی بیشتر بپردازید و یک نصاب پارکت حرفه ای به خدمت بگیرید اما کاری تمیز و حرفه ای و از همه مهمتر تضمین شده تحویل بگیرید.

شرکت آرین آرایه برترین برند دکوراسیون داخلی و اولین موسس بنگاه نصاب پارکت و لمینت در ایران آماده ارایه خدمات نصب پارکت و نصب لمینت در کشور در خدمت هموطنان عزیز می باشد. شما می توانید با یک تلفن از هزینه نصب پارکت و هزینه نصب لمینت خود با خبر شده و درخواست اعزام نصاب پارکت و یا نصاب لمینت در اسرع وقت و با بهترین کیفیت داشته باشید.

تلفن تماس :

۰۲۱۸۸۶۸۷۰۵۵

۰۹۱۲۹۲۱۵۳۰۷

منبع: قیمت نصب پارکت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.