پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

بازسازی

بازسازی

بازسازی شامل نوسازی و دوباره سازی محل مورد نظر شماست. بازسازی به کم کردن هزینه ها و صرفه جویی در وقت کمک بسزایی میکند. بازسازی به طور کلی باعث افزایش طول عمر یک ساختمان میشود.
بازسازی بسته به محیط شما طراحی و مراحل مختلف دارد. وقتی شما میخواهید منزل خودتان را بازسازی کنید باید بازسازی مسکونی انجام دهید. یعنی طبق نیاز خودتان بازسازی را انجام دهید.
گاهی اوقات یک پزشک و یا پزشکان نیاز دارند مطب و بیمارستان خود را تغییر دهند و نیاز به بازسازی پزشکی دارند. نه تنها پزشکان بلکه تمامی مدیران ممکن است برای محیط کار خود نیاز به تغییر دکوراسیون دارند که این تغییر با بازسازی تجاری صورت میگیرد.
امروزه اکثر مردم در اپارتمان ها زندگی میکنند و همان طور که میدانید میتوان گفت دکوراسیون و طراحی روزانه تغییر میکند پس در نتیجه مردم با بازسازی آپارتمان خود به روز میشوند.
اما در بیشتر موارد ما با بازسازی خانه قدیمی مواجعه هستیم که شامل تغییر کف پوش و بازسازی اشپزخانه و اتاق و .. میباشد.در خانه های قدیمی هم چون نمای خانه اصلا نمایی خاصی ندارد. اکثرا از بازسازی نمای ساختمان هم استفاده میکنند.

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان


بازسازی ساختمان عبارتست از کلیه عملیات شامل تغییر نقشه ، نوسازی بافت فرسوده، تغییر دکوراسیون ، سقف ، درب ها ، حیاط سازی و …. بازسازی ساختمان باعث می شود که شما بدون تغییر مکان زندگی و یا محل کار با کمترین هزینه در محلی زیبا مشغول به کار و یا زندگی شوید. بسیاری از افراد به این کار بصورت یک حرفه نگاه می کنند. یعنی بناهای قدیمی را خریداری کرده و سپس با بازسازی آن اقدام به فروش می کنند. بازسازی ساختمان همانند بسیاری از مشاغل دیگر یک زوق هنری را نیز می طلبد. نکاتی که می بایست قبل از شروع به بازسازی ساختمان به آن دقت کنید این است که اولاً چقدر می خواهید هزینه کنید. در مرحله بعد بخشهایی که نیاز به بازسازی دارند را مشخص کنید. سپس با یک مشاور و طراح قابل اعتماد و متخصص مشورت کرده و بر طبق سلیقه خود از وی بخواهید که برای شما طراحی انجام دهد. سپس با تعیین متریال ها با مشورت وی بهترین متریال در بازسازی ساختمان با توجه به بودجه خود پیش بینی کنید و سپس آن را به دست یک گروه متخصص بسپارید تا کار بازسازی ساختمان شما به بهترین نحو انجام شود.
کلیه امور مربوط به بازسازی ساختمان در بزرگترین برند دکوراسیون ایران “آرین آرایه” انجام می گیرد. شما می توانید در هر نقطه از تهران با نمایندگان ما تماس گرفته و در ارتباط با بازسازی ساختمان خود از ما مشاوره بگیرید.

آدرس : تهران ، سعادت آباد بلوار دریا

فکس: ۰۲۱۸۸۳۷۶۵۵۷

تلفن های تماس :

۰۲۱۸۸۳۷۶۵۵۸
۰۲۱۸۸۳۷۶۵۵۹

دکوراسیون کابینت و آشپزخانه

کابینت  آشپزخانه ها بر اساس مواد اولیه ان ها نصب میشوند. انواع مختلف کابینت شامل کابینتچوب که از چوب های مختلف مانند چوب راش،چوب لاله درختی،چوب توسکا،چوب افرا،چوب گردو،چوب تبریزی و … ساخته شده است.ساخت کابینت بسته به نوع کابینت از مواد مختلف ساخته میشود.

کابینت ام دی اف ار تخته های ام دی اف که همان خرده چوب میباشد که با رزین آغشته شده است،ساخته شده است.

پس نصب کابینت با توجه به نوع ان ها صورت میگیرد. نصب کابینت از ظرافت و سلیقه ی خاصی برخوردار است. باید نصاب کابینت بسیار با ظرافت و با توجه به ظرفیت و فضای آشپزخانه ایتدا چیدمان را در نظر گرفته و نصب کند.

نصب کابینت نیازمند طراحی کابینت است که این طراحی متناسب با فضای آشپزخانه صورت میگیرد.

طراحی در جهت دکوراسیون کابینت کمک میکند تا دکوراسیونی زیبا داشته باشیم.

بازسازی ساختمان غرب تهران

بازسازی ساختمان غرب تهران

بازسازی ساختمان غرب تهران . بازسازی یا مرمت ساختمان عبارتند از کلیه امور مربوط به ابنیه و دکوراسیون داخلی ، سقف کاذب، کف ، دربهای، تیغه بندی،پنجره دو جداره ویستا بست، کابینت آشپزاخانه و … نماینده شرکت آرین آرایه در منطقه غرب تهران، سعادت آباد، شهرک غرب، ستارخان، مرزداران، گیشا، شهرآرا، شهر زیبا، شهران، جنت آباد، آزادی، استاد معین، تهران سر . .. .  در زمینه بازسازی ساختمان در غرب تهران آماده خدمت رسانی به هم وطنان و همشهریان این منطقه می باشد.

تخریب، محوطه سازی، نقاشی ، کابینت آشپزخانه، پارکت ، لمینت، کاغذ دیواری، تیغه بندی، کلیه امور ابنیه، سقف کاذب و …

با خیالی آسوده بازسازی ساختمان خود را به بزرگترین برند دکوراسیون ایران “آرین آرایه” بسپارید. با آرین آرایه دنیای خود را از نو بیارایید .

مراحل بازسازی ساختمان

بازدید از محل و تعیین متراژ و نقشه اولیه

تهیه نقشه کد

مشورت در ارتباط با متریال مورد استفاده

طرح سه بعدی با تریدی مکس

ویرایش طرح در صورت نیاز و تایید طرح نهایی

ارسال پیش فاکتور

قرار داد

کاغذ دیواری سعادت آباد

کاغذ دیواری سعادت آباد

همشهریان خوب تهرانی بخصوص منطقه شهرک غرب و سعادت آباد برای مشاهده انواع آلبومهای کاغذ دیواری می توانند هم بصورت حضوری به شرکت مراجعه کنند و هم اینکه آلبومها برایشان ارسال شود و در محل مدلهای مورد نظر خود را انتخاب کنند. کاغذ دیواری سعادت اباد

برندهای کاغذ دیواری سعادت آباد

انواع برندهای کاغذ دیواری شامل برندهای ایتالیایی، آلمانی، ترکیه  و چینی در نماینده گی آرین آرایه در غرب تهران موجود است. همچنین تیمهای اجرایی ما می توانند شما را در انتخاب بهترین و زیباترین طرح ها راهنمایی کنند.

فراموش نکنید با آرین آرایه دنیای خود را از نو بیارایید . شرکت دکوراسیون داخلی آرین آرایه بزرگترین برند دکوراسیون ایران در خدمت اهالی خوب منطقه شهرک غرب و سعادت آباد می باشد.

۸۸۳۷۶۵۵۷-۶۰

۰۹۱۲۸۳۸۵۴۸۳

۰۹۱۲۹۲۱۵۳۰۷

دفتر مرکزی

تهران – شهرک غرب – سعادت آباد – بولوار دری