پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

تمرکز بر دکوراسیون داخلی اتاق خواب

تمرکز و توجه برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب  ساده تر، رها شده بود. تمرکز اصلی بر روی دیوار، که به اتاق، ظاهری صمیمی تر داده بود، بود. در  دکوراسیون دیوار، ویژگی­های معمولی روکوکو، مانند پوشش مداوم، تاکید بر عمودی بودن دیوار و نقوش برجسته کم، باقی مانده است. دیوار به صورت افقیی توسط دادوس کم، و پیش امدگی لبه کلاسیک و یا اسپر برای گذار به سقف، تقسیم شده بود. پانل­های گسترده تر و باریک تر، که پر از پارچه و لباس، پرده نقش دار و یا کاغذ دیواری بود، دیوار بالای دادو، را با تاکید بر ویژگی عمودی بودن دیوار، تقسیم کرده بود. از آنجا که اعتقاد بر  این بود که هنر از دوران باستانن سفید بود، رنگ مورد استفاده در اتاق به سبک نئو کلاسیک رنگ پریده بود، و عمدتا تن رنگی، مانند نور زرد، آبی، سبز و البته سفید در آن به کار گرفته شدهه بود. برای مرمت دیوارها استفاده از رنگ­های ساده معمول بود: رنگ و یا پوشش آنها با کاغذ دیواری تک رنگ و یا “کاغذ ساده”. چنین دکوراسیونی به ایجاد یک فضای صلح آمیز کمک کرده و اغلب به عنوان پس زمینه برای قاب نقاشی و آثار گرافیکی استفاده شده است. رایج­ترین تن مورد نظر در بازار آبی لاجوردی ۸۴ و سبز بود، که با طیف گسترده­ای از رنگ های دیگر نیز در دسترس بود: به شکل رنگ و جوهر، که بسته به زمان و مکان تولید متنوع بود. ۸۵ شفافیت و شدت تن به روش­های چاپ و مواد مورد استفاده بستگی دارد. کاغذها به رنگ آبی ساده با استفاده از رنگدانه های مجزا تولید شده است: آزوریت، جایگزین مصنوعی و سمی آبی لاجوردی، ۸۶ کربنات مس و آبی پروس. ۸۷ در مقایسه با آزوریت، رنگدانه آبی لاجوردی به راحتی در دسترس و ارزان قیمت بود. هدف اولیه استفاده از کاغذ دیواری های ساده، آوردن رنگ به یک اتاق، به خصوص در گالری ها و اتاق نشیمن، برای ارائه یک پس زمینه مکمل برای اتصالات معماری، مبلمان، ۸۸۸ آثار هنری و سایر وسایل دیگر بود.

به عنوان تزئینات اضافی، مرزها با طرح های غالب، برای تاکید برخطوط، لبه ها و گوشه و کنار اتاق استفاده شد، و همچنین از  فریم درب و بیش درب استفاده شده است. پرده­های کاغذی برای طراحی دیوارهای رنگ آمیزی شده استفاده شد، اگر چه از کاغذ دیواری برای پوشیدن ترک و دیگر  اشکالات روی دیوارر ترجیح شد. مرزهای گل برجسته در سطح لبه­های دیوار (ایتالیایی) مورد استفاده قرار گرفت، و لبه­های باریک در ارتفاع صندلی و در اطراف درب به شکلل معمول کاغذ دیواری شد. مد مورد استفاده کاغذ­های ساده، در چندین نوع و سبک از کاغذ دیواری مدت­ها رواج داشت. در کنار استفاده از کاغذ به تنهایی و یا به عنوان پس زمینه برای کارهای پیچیده تزئینی که در نیمه دوم قرن ۱۸ استفاده می شد، کاغذهای ارغوانی و زرشکی به عنوان مناسب ترین پس زمینه برای درخشش گرم سطوح طلاکاری شده، آبنوس و یا تصویر سیاه قاب لاکی در فضای داخلی ویکتوریایی مشاهده شد. ۸۹ علاوه بر کاغذهای قرمز، دیوار آبی تیره نیز به طوسی شبیه است.

آنها اغلب به عنوان پس زمینه مکمل برای نمایش تزئینات نقره، سنگ مرمر خاکستری و آثار باستانی گرانیتی استفاده شده است. کاغذهای ساده اغلب به عنوان کاغذ دیواری برای پانل اسلیمی فرانسوی و کار با کاغذ ساده و برای اتاق چاپ انگلیسی استفاده شده است. این یک مثال خوب از دکوراسیون یا دیوارهای رنگ شده استفاده می­شد. به گفته محققان کاغذ دیواری سوئدی، الیزابت هایدمارک استانو، چنین دکوراسیون دیواری از  دو لایه ساخته شده است: دیوارها با یکک کاغذ ساده سبز یا آبی که با قطعات جدا از جنس کاغذ که با اندازه جا به جا بریده شده، پوشش داده شده است. مورد دوم در اشکال مختلف ارائه شد، ای. جی.. عناصر جداگانه معماری (ستون، سر ستون و سوکت­ها)، بیش از درب، گوشه، مجسمه­ها، چارچوب­ها(از جنس فلز یا چوب که در باغ ها و محوطه خارجی با گل و گیاهان رونده پوشیده می­شود)، آجر و سنگ کاری مستطیل شکل، دایره ای و هشت ضلعی “تکه” ۹۱ با تصاویر تمثیلی اتروسک یا رومیاست. کاغذ به شکل صفحات به عنوان تزئینات بر روی یک لایه.

منبع : تمرکز و توجه برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب

تلفن : 09216784505