پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

کاغذ دیواری تاریخی

هدف از این مقاله، بهبود دستورالعمل ساختار شناسانه مربوط به حفظ بهتر کاغذ دیواری تاریخی در فضای داخلی است، به این شکل که اتاق هایی که از نظر تاریخی غنی است با کاغذ دیواری های اصلی پوشش داده شده و برای نسل­های آینده حفظ شود. با توجه به انواع مفاهیم حفاظت، این کار نمی­تواند یکی راه حل جهانی ارائه دهد، اما نسبتا دستورالعملی را ارائه می­دهد که می­تواند برای طیف گسترده ای از اشیاء تاریخی گسترش یابد. هر شی تاریخی مثل کاغذ دیواری باید به صورت جداگانه با توجه به شرایط و نیازهای آن کنترل شود. دستورالعمل ارائه شده می تواند برای حل مسائل حفاظتی مشابه استفاده شده و یا به عنوان راه حل پایه ارائه شده به مرمتگران، به منظور حفظ و نگهداری مناسب مورد استفاده قرار گیرد. مقاله باید متخصصان حفاظت را برای گزینه­های مختلف برای حفظ کاغذ دیواری پوشش دیوارهای تاریخی در محل اصلی خود، به جای از بین بردن رابطه آن با محیط اصلی خود و تبدیل آنها به اسناد آرشیوی هدایت کند. از آنجا که فرآیند حفاظت ممکن است ظاهر یک شی را تغییر دهد، تدوین مستندات دقیق برای حفظ تمام خواص جسم دارای اهمیت است. علاوه بر اهداف فوق، نویسنده برای بهبود یک فرم مستند، به ویژه برای توصیف کاغذ دیواری تاریخی در نظر گرفته شده، تلاش کرده است. مستندات دقیق برای هر دو مورد کاغذ دیواری مورد مطالعه، از پورمانی مانور و موزه ادبی استونیایی، اضافه شده است. دو فصل در رابطه با استفاده و تولید کاغذ دیواری، با هدف ارائه بینشی آموزشی مختصر، به دانش ­آموزان و کارآموزان کار حفاظت فضای داخلی تاریخی است. به همین دلیل، متن نسبتا کلی است.

هشت کاغذ دیواری تاریخی با میزان مختلف تجزیه ساختاری به عنوان موارد تحقیقاتی، برای مقاله انتخاب شدند. حفاظت به طور مستقل و یا تحت نظارت یکی از معلمان، مارکوس کرون از موسسه حفاظت از کاغذ در وین، در طول چهار سال گذشته انجام شد. مواردی که با آن­ها سر و کار داریم عبارتند از:

– کاغذ دیواری اتاق ناهارخوری پورمانی، استونی – سه کاغذ دیواری فرای­اشلوسل در اتریش (تحت نظارت مارکوس کرون) – کاغذ دیواری میوه کاج- کاغذ دیواری با تصویر قله – کاغذ دیواری با تصویر زمینه الگودار – تصویر زمینه نقش برجسته در موزه تئودور امن، رومانی (تحت نظارت مارکوس کلازتس) – دو دیوار پوشش داده شده به سبک چینی در کاخ استرهای، اتریش (تحت نظارت مارکوس کرون) – پانل­های چینی نقاشی شده با دست – دیوار پوشش داده شده با ابریشم با دست – کاغذدیواری در موزه ادبی استونیایی، استونی.

این موارد به دلایل زیر انتخاب شدند. در مرحله اول، هر یک از آنها یک موضوع متفاوت مربوط به حفظ پوشش تاریخی دیوار در فضای داخلی نشان دادند. این موضوعات نمایانگر چهار مفهوم اصلی عملی حفاظتی معاصر است: حفظ، احیا، حفاظت و بازسازی است. در مرحله دوم، اشیاء با سطوح مختلف از تجزیه بودند، که نویسنده از این فرصت، برای توصیف روش­های حفاظت عمومی اعمال شده بر روی کاغذدیواری تاریخی استفاده کرد. ثالثا، موارد انتخاب شده نه تنها شکل­های مختلفی از حفاظت را شامل می­شدند، بلکه نمایانگر انواع مختلف از کاغذ دیواری تاریخی و طرح های تزئینی نیز بودند.

منبع : کاغذ دیواری تاریخی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.