پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

پارچه دیواری کلاسیک

پارچه دیواری کلاسیک در واقع نوعی از کاغذ دیواری است که از جنس الیاف و پارچه می باشد. این نوع پارچه دیواری کلاسیک قابل شست و شو هستند و کیفیت و استحکام بیشتری نبست به کاغذ دیواری دارد. پارچه دیواری امروزه طرفدار بیشتری نسبت به کاغذ دیواری دارد. از پارچه های دیواری به غیر از مصارف خانگی در هر محلی که از کاغذ دیواری استفاده می شد، می توان استفاده کرد.

تنوع در پارچه های دیواری زیاد است که با توجه به مشخص کردن محل مورد نظر می توان بین پارچه دیواری کلاسیک و پارچه دیواری مدرن یکی را انتخاب کرد. پارچه دیواری ها هم مانند وسایل دیگر منزل مدرن و کلاسیک دارد که برحسب سلیقه و همخوانی لازم دیگر باید بین کلاسیک و مدرن انتخاب کرد. اگر می خواهید نصب پارچه دیواری برای فضای پذیرایی استفاده کنید، از طرح های شلوغ استفاده کنید زیبایی و جلوه خاصی به فضا می دهد و فضا را مجلل تر می کند. برای دیوارهایی که پشت تلویزیون قرار دارند از پارچه دیواری کلاسیک با رنگ تیره استفاده نمایید چون باعث می شود هنگام دیدن تلویزیون صفحه نمایش آن بهتر و واضح تر دیده شود.

مزایای پارچه دیواری کلاسیک

مزایای پارچه دیواری کلاسیک بسیار زیاد است. این پارچه دیواری ها مزایا منحصر به فردی نسبت به رنگ و کاغذ دیواری دارند. کاغذ دیواری به صورت رولی هستند و زمان نصب رول ها کنار هم قرار می گیرند و بین رول های چسبیده به هم درزهایی ایجاد می شود که در پارچه دیواری ها این درز ها را نداریم. پارچه دیواری ها قابیلت شستشو دارند نه اینکه با دستمال آن را پاک کنید بلکه به صورت مستقیم آب را روی آن بریزید و با مواد شوینده آن را تمیز کنید. پارچه دیواری ها زمانی که به هر دلیل آتش بگیرد به راحتی می توان آن را خاموش کرد و شعله آتش را بیشتر نمی کند. یکی از نکته هایی که سبب پرفروش بودن این پارچه ها می باشد آکوستیک بودن آن است که از ورود و خروج صدا جلوگیری می کند. مزایای پارچه دیواری کلاسیک و نصب پارچه دیواری کلاسیک در کمترین زمان، موجب مورد توجه قرار گرفتن این نوع پارچه دیواری ها شده است.

امروزه برندهای مختلفی پارچه دیواری کلاسیک را در رنگ ها و طرح های متنوعی تولید می کنند که  شرکت آرین آرایه در زمینه پارچه دیواری کلاسیک ارائه دهنده محصولات تمامی برندها است و برای نصب این پارچه ها دارای نصاب های ماهر می باشد که پارچه را به ظریف و تمیز نصب می کنند و کار را به شما تحویل می دهند.

منبع: پارچه دیواری کلاسیک

تلفن اختصاصی:  88376557


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.