پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

طراحی کابینت آشپزخانه مدرن

طراحی کابینت جزء دکوراسیون داخلی خانه ها قرار گرفته است و توسط افراد با ذوق و سلیقه ای طراحی می شود که انتخاب را برای مشتریان مقداری کار را سخت کرده است. آشپزخانه در واقع قلب اصلی خانه است زیرا آشپزخانه های امروزی مثل گذشته با دیوار محصور نشده است و از تمامی نقاط خانه قابل رویت است و بر روی زیبایی آنها تاثیر گذار است. امروزه بیشتر افراد تمایل به کابینت آشپزخانه مدرن دارند زیرا آشپزخانه های کلاسیک مستلزم خانه ای بزرگ است ولی افراد امروزه بیشتر در خانه های کوچک و نقلی زندگی می کنند و بیشتر وسایلشان نیز مدرن است. اینکه برای طراحی کابینت آشپزخانه مدرن را انتخاب کنیم باید به ویژگی هایی که فضای آشپزخانه توجه کرد و بتوان از کل فضا و حتی پرتی های آن به خوبی استفاده کرد. برای طراحی کابینت در اولین مرحله طراحان برای بازدید به محل مورد نظر مراجعه می کنند تا کلیه اندازه ها را به طور دقیق در اختیار داشته باشند و بعد با استفاده از نرم افزارهایی اعم از تری دی مکس طراحی کابینت آشپزخانه را کامل انجام می دهند و در اختیار شما قرار می دهند و برای شما کاملا مشخص می کنند که چه چیزی قرار است برای شما اجرا شود. در صنعت کابینت آشپزخانه که به سرعت رو به پیشرفت است کابینت های MDF و کابینت های هایگلاس طرح ها و رنگ های زیبایی را دارند که می توان برای طراحی کابینت آشپزخانه مدرن به کاربرد و با طراحی زیبا فضایی منحصر به فرد را خلق کرد.

کابینت های هایگلاس در طراحی کابینت آشپزخانه مدرن به دلیل صاف و صیقلی بودن سطح آن طرفداران زیادی را به خود مختص کرده است و طرح های زیادی را استفاده از ورق های هایگلاس می توان خلق کرد که تماما به ذوق و سلیقه طراح بستگی دارد. در دکوراسیون مناسب برای مدل کابینتآشپزخانه مدرن  با در نظر گرفتن فضا موجود باید به گونه باشد که فعالیت در آشپزخانه را به راحتی بتوان انجام داد.


طرح کابینت آشپزخانه مدرن





ویژگیهای کابینت آشپزخانه مدرن

در طراحی کابینت آشپزخانه مدرن عموما طراحان کابینت های دیواری تا جایی که امکان دارد بلند می سازند و با استفاده از طبقات بیشتر در کابینت بهینه تر می توان از کابینت آشپزخانه استفاده کرد و تمامی وسایل جای مناسب خود را دارند. در طراحی کابینت آشپزخانه مدرن به گونه ای طراحی می کنند که به هیچ عنوان از دستگیره استفاده نشود زیرا زیبایی بیشتری خواهد داشت ولی در صورت اصرار و تمایل مشتری از دستگیره های استیل بدون طرح و ساده استفاده می کنند تا از زیبایی کابینت کاسته نشود. یکی از مواردی که در اصول طراحی کابینت آشپزخانه مدرن باید در نظر گرفت سه وسیله اصلی در آشپزخانه است یعنی اجاق گاز، سینک ظرفشویی و یخچال. این سه باید به گونه ای چیده شوند که راحت بتوان از آن استفاده کرد. در اصول طراحی کابینت چیدمان این سه وسیله را به چند صورت قرار می دهند اعم از موازی،L  شکل، U شکل و خطی که انتخاب قرار دادن آنها بستگی به فضا موجود در آشپزخانه است. برای اینکه طراحی کابینت آشپزخانه مدرن به زیبای ترین نحوه طراحی شود و بعد از نصب و گذشت زمان باعث دلزدگی شما نشود. از شرکت هایی که خدمات طراحی کابینت آشپزخانه و همچنین نصب کابینت را انجام می دهند و تخصص در کابینت آشپزخانه مدرن دارند راهنمایی لازم را دریافت نمایید.

منبع: طراحی کابینت آشپزخانه مدرن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.