پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

بازدید پارچه دیواری

 بازدید پارچه دیواری 

هفته گذشته بود که همکارم آقای هاشمی من و همسرم رو به منزل برای صرف شام دعوت کرد. حوالی ساعت هشت شب بود که من از مطب برگشتم منزل و با خانمم که اماده شده بود رفتیم منزل آقای دکتر هاشمی. وقنی وارد منزل آقای هاشمی شدم یک لحظه فکر کردم خوابم و دارم خواب می بینم اما نه بیدار بودم. منزل دکتر یکی از زیباترین خونه هایی بود که تو دنیای واقعی میدیدم. دیوارپوش های آقای هاشمی از جنس پارچه دیواری ایتالیایی بود. به قدری شیک و زیبا نصب شده بودند که نتونستم جلوی خودم رو بگیرم و از دکتر در رابطه به جنس پارچه دیواری های منزلش سوال کردم و همچنین از اینکه از کجا و چه فروشگاهی پارچه دیواری تهیه کرده. دکتر گفت پارچه دیواری ها رو از تهران خریده و ظاهرا تنها یکی دو شرکت پارچه دیواری تولید و عرضه می کنند. می گفت پارچه دیواری ضد رطوبت و قابل شستشو هست. پارچه دیواری هایی که دکتر استفاده کرده بود از چند طرح و رنگ مختلف بود. مثلا برای پشت میز ال سی دی از یک تم ساده پارچه دیواری استفاده کرده بود. برای دیواری های حال و پذیرایی از پارچه دیواری روشن با طرحی شبیه به برگ های گل که محیط رو فوق العاده زیبا کرده بود. دکتر می گفت شرکت آرین آرایه این پارچه دیواری ها رو می فروشه و نصب میکنه. خانمم همون جا ازم قول گرفت که باید ما هم تو همون ماه کل خونرو پارچه دیواری کنیم. چند هفته بعد به شرکت آرین آرایه زنگ زدیم تا مشاورینشون رو برای اندازه گیری و براورد هزینه به منزل ما بفرستن و پس از اندازه گیری و پیش فاکتور کار نصب پارچه دیواری ما هم انجام شد و خودمم و خانمم و بچه ها همه از زیبایی و گرمای پارچه دیواریلذت می بریم.

منبع:  بازدید پارچه دیواری 

نظرات 1 + ارسال نظر
بهاره چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 15:17

یه عکسی می ذاشتین ماهم ببینیم

میتوانید در وب سایت همه ی عکس ها راببینید. با تشکر
http://parchehdivari.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.