پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

پارچه دیواری قابل شستشو

پارچه دیواری قابل شستشو

آیا پارچه دیواری ها قابل شستشو هستند ؟
جواب آریست. مزیتی که پارچه دیواری ها دارند خاصیت ضد رطوبت بودن و قابلیت شستشوی آنهاست. برای شستن پارچه دیواری می بایست از شرکت تولید کننده و یا فروشگاهی که از آن پارچه دیواری را خریداری کرده ایم در رابطه با جنس پارچه دیواری خود سوال کنیم و روش های شستشوی ان را از فروشنده بخواهیم تا ما را راهنمایی کنند. اما معمولا برای شستشو و نظافت اغلب پارچه دیواری ها می توان از آب گرم و یک دستمال تمیز و نرم استفاده کرد.

مقایسه کاغذ دیواری با پارچه دیواری

پارچه دیواری یا کاغذ دیواری ؟
شاید حالا که  کمی بیشتر از قبل با پارچه دیواری آشنا شده اید این سوال را بپرسید که پارچه دیواری بخریم یا کاغذ دیواری ؟ این سوال شبیه به این می ماند که بگوییم پراید بخریم یا لامبورگینی ؟ هر دوی آنها وسایل نقلیه هستند اما با تفاوتهای فاحش در زیبایی طراحی و کیفیت. کاغذ و پارچه دیواری نیز چنین حالتی را نسبت به هم دارند. کیفیت زیبایی بدون درز بودن و ده ها خاصیت دیگر همگی سبب شده اند تا پارچه دیواری کالایی لاکچری و فوق شیک برای منزل شما باشد. بنابراین ما ابتدا توصیه می کنیم در صورتی که بودجه بیشتری می توانید هزینه کنید و به شکیل بودن دیزاین منزل و زیبایی و کیفبت هرچه بیشتر بها می دهید ما پارچه دیواری را به شما توصیه می کنیم.
در مورد نصب پارچه دیواری در مقایسه با کاغذ دیواری میتوان گفت نصب پارچه دیواری متل کاغذ دیواری به راحتی صورت میگیرد ولی نیاز به دقت بیشتر و نصابان حرفه ای تر دارد.

منبع:پارچه دیواری فابل شستشو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.