پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

آموزش طراحی کابینت آشپزخانه

آموزش طراحی کابینت آشپزخانه

آموزش طراحی کابینت بسیار کار سلیقه ای و با ظرافتی است. در واقع طراحی کابینت از زیر مجموعه دکوراسیون کابینت است. به این صورت که شما برای ساخت کابینت ایتدا باید ان را طراحی کرده و سپس ان را با مواد لازم بسازید.
طراحی کابینت اشپزخانه در واقع چیدمان کابینت ها و نصب درست ان ها میباشد. این که بتوانیم کابینت ها را طوری طراحی کنیم که از تمامی فضای پرتی آشپزخانه استفاده کنیم و هم چنین آشپزخانه نمایی زیبا داشته باشد.

امروزه نرم افزارهای متعدی برای طراحی کابینت وجود دارد مانند:Archicad ، Kitchendraw و ….. که هر کدام از این نرم افزارها امکانات خاص خود را دارند که به طراح کمک میکند بتوان تمام ریزه کاری طرح را اجرا کند.به طور کلی اجرا کابینت در دو مرحله طراحی و نصب انجام می شود.نکاتی را درباره آموزش طراحی کابینت برای شما عنوان می کنیم.

مراحل طراحی کابینت آشپزخانه

برای طراحی کابینت آشپزخانه در مرحله اول باید از فضا مورد نظر اندازه گیری شود و پلان آن انجام شود سپس ترسیم طرح اولیه که پیش طرحی برای مشتری است ،که اصول فنی و نظر مشتری را روی آن اعمال می کنیم.در واقعه پیش طرح برای ایجاد ذهنیت قبلی از طرح اجرایی برای مشتری است.طرح نهایی را با نرم افزار مورد نظر اجرا میکنیم و در اختیار سازنده قرار می دهیم.
بعد از ارائه طرح نهایی به سازنده آن با توجه به جنس و نوع انتخابی کابینت بدنه کابینت ، در و صفحه و دیگر قسمت ها را با توجه به اندازه های داخل عملیات برش کاری را انجام می دهد و در انتها به مرحله لبه چسبانی،سوراخ زنی و شیار زنی و …. میرسد.تیکه های برش خورده را مونتاژ  کرده و هماهنگی و انتقال و نصب کار انجام می شود.مراحل ساخت کابینت به نظر ساده می آید ولی کار پیچیده است.

منبع: آموزش طراحی کابینت آشپزخانه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.