پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

کابینت آشپزخانه مدرن

کابینت آشپزخانه مدرن

کابینت آشپزخانه امروزه تقریبا به دو دسته کابینت کلاسیک و کابینت آشپزخانه مدرن تقسیم شده است .انتخاب نوع کابینت آشپزخانه بستگی به سلیقه خانواده ها دارد.که خیلی از افراد تمایل بیشتری به کابینت های مدرن دارند.کابینت های مدرن نسبت به کابینت های کلاسیک فضا بیشتری را در آشپزخانه ایجاد می کند.کابینت کلاسیک به دلیل سبک سنتی داشتن در طراحی سبب میشود فضا بیشتری اشغال کند.کابینت های مدرن را می توان بلندتر و عمیق تر طراحی کرد که مناسب بیشتر برای آشپزخانه های کوچک است.

ساخت کابینت آشپزخانه مدرن

در بیشتر کابینت آشپزخانه مدرن از دستگیره استفاده نمی شود و به گونه ای طارحی می شود با فشردن درب یا کشو کابینت خود آن باز یا بسته می شود اگر مشتری تمایل به استفاده از دستگیره باشد از دستگیره های فوق العاده ساده استفاده می کنیم.
در کابینت آشپزخانه مدرن بیشتر از ورق های MDF  یا هایلاس استفاده می شود که زیبایی منحصر به فردی دارد. در شرکت آرین آرایه برای ساخت کابینت آشپزخانه مدرن از ام دی اف ایگر اتریش ، ام دی اف نیمن آلمان پلی گلاس ، ام دی اف نیمن آلمان کریستال ، ام دی اف ایشیک ، ام دی اف ای جی تی ترکیه ، ام دی اف آلویک ، ام دی اف فینسا اسپانیا و…..  استفاده می کنند. در مورد نصب کابینت مدرن مانند نصب تمامی کابینت ها اصول خاص خود را دارد.

منبع: کابینت آشپزخانه مدرن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.