پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

سبک کاغذ دیواری

امروزه سبک کاغذ دیواری های بسیار متنوع در طرح و رنگ های زیبا در بازار ایران موجود است. با گسترش علم تجهیزات چاپی صنعت کاغذ دیواری پیشرفت زیادی داشته است. با نصب کاغذ دیواری می توان دکوراسیون داخلی فوق العاده ای را طراحی کرد. سبک کاغذ دیواری متفاوت است که با توجه به دکوراسیون خانه یا محل کار کاغذ دیواری مدرن،کلاسیک یا اسپرت و … انتخاب می کنید.

نمونه های وینیلی در هر دو طرف کاغذ دیواری پوشش مایع ویینل آغشته شده است، به همین دلیل برای نصب کاغذ دیواری، آن ها را با استفاده از یک اسفنج و آب آن را تمیز کنید. این نوع کاربرد کاغذ دیواری ها برای اشپزخانه و اتاق خواب بهترین انتخاب است چون مقاومت بالایی در مقابل ضربه و لک  است.

نوع دیگر کاغذ دیواری ها فویلی است که بهترین انتخاب برای فضاهای کوچک است. این سبک کاغذ دیواری به دلیل آنکه سطحی براق دارد و با انتخاب رنگ روشن فضا را بزرگتر نمایان می کند.

انتخاب سبک کاغذ دیواری

برای انتخاب سبک کاغذ دیواری باید حتما به این نکته توجه نمود که سبک انتخابی با وسایل منزل یا محیط کار همخوانی داشته باشد. برای خانه های که سبک وسایلشان مدرن است برای پوشش دیوارها از کاغذ دیواری های ساده استفاده کنید. برای خانه هایی که دارای مبلمان استیل و وسایل مجلل هستند نصب کاغذ دیواری با طرح های شلوغ و گل دار بسیار انتخاب خوبی است و می تواند فضا را مجلل و زیباتر کند. سبک کاغذ دیواری تنوع زیادی دارد که با سلیقه و بودجه در نظر گرفته خود می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

منبع: سبک کاغذ دیواری

تلفن اختصاصی:  88376557


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.