پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

نحوه صحیح نصب کابینت

نحوه صحیح نصب کابینت بدین صورت است که در مرحله اول باید علامت گذاری روی دیوار انجام شود زیرا با انجام ندادن این کار در نصب کابینت سبب ایجاد معایب می شود. مرحله بعدی انجام نصب اتصالاتی که باید کابینت برروی آنها قرار بگیرد را نصب می کنیم. این اتصالات دو نوع چوبی و فلزی دارد که یکی را به نقاطی که روی دیوار علامت گذاری کردیم قرار می دهیم و دیگری را وقتی کابینت را روی دیوار قرار دادیم نصب می کنیم، این اتصالات سبب می شود که کابینت متحمل بار زیاد داخل کابینت شود.

نحوه نصب کابینت زمینی

پس از نصب اتصالات، نوبت به نصب کابینت های زمینی می باشد. کابینت ها را با استفاده از پیچ به دیوارها فیکس می کنیم و با استفاده از پایه های مورد نظر آن را فیکس می کنیم بعد از فیکس کردن پایه ها صفحه روی کابینت را قرار می دهیم و با استفاده از دستگاه برش قسمت های مربوط به سینک، گاز روی میزی و … را برش می دهیم. سپس نصب کابینت های دیواری را انجام می دهیم. حال نوبت اتصال درب ها و اپن می باشد. برای اندازه گیری طبقه ها باید آنها را 2 یا 3 سانتیمتر کوچک تر درنظر بگیریم تا به راحتی قرار بگیرد. برای درب ها باید تا 5 سانتیمتر کوچکتر باشد تا به راحتی به توان آن را رگلاژ کرد.

در واقعه اندازه گیری تمام نقاط اهمیت خاصی دارد. پس از اندازه گیری درب ها و طبقات آنها را با استفاده از PVC  لبه چسبانی می کنیم.

حال نوبت نصب دستگیره ها، اپن و طبقات کابینت آشپزخانه است و اندازه فاصله درها را رگلاژ می کنیم رگلاژ به معنی تنظیم اندازه ها است.

منبع: نحوه صحیح نصب کابینت

تلفن اختصاصی:  88376557

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.