پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

چسب کاغذ دیواری

امروزه کمتر کسی از رنگ های روغنی یا رنگ پلاستیک استفاده می کند به دلیل آلودگی های زیادی که دارد و بوی رنگ تا مدتی در فضا است. نصب کاغذ دیواریهیچ آلودگی ندارد زیرا با چسب کاغذ دیواری که پودر با پایه آب است نه تنها که بویی ندارد بلکه به سرعت نیز خشک می شود.

چسب های کاغذ دیواری چسبی آماده است که می توان آن را از فروشگاه های که لوازم ساختمانی دارند یا رنگ فروشی ها تهیه نمایید. چسب کاغذ دیواری پودر شبیه گچ است که باید آن را با مقداری آب و چسب مخلوط نمایید. مارک های مختلفی چسب کاغذ دیواری است که در انتخاب حتما به کیفیت آن توجه نماید چون اهمیت به سزایی دارد، با انتخاب بهترین چسب، می توانید کاغذ دیواری تان را بهتر نصب کنید. یکی دیگر از موارد خوب مخلوط شدن پودر با آب و چسب است که ملاتی خوب بدست آید.

آماده سازی چسب کاغذ دیواری

به منظور آماده سازی چسب کاغذ دیواری برای نصب کاغذ دیواری جهت خوب مخلوط کردن چسب کاغذ دیواری نصاب های ماهر پودر را با آب و چسب را داخل سطلی بزرگ می ریزند و بعد با استفاده ازمته ای که شکل پروانه ای دارد را به دریل نصب می کند و داخل سطل قرار می دهند و به سرعت در چند مرحله آن را هم می زنند تا به خوبی مخلوط و یک دست شود. مخلوط کردن چسب را با سرعت بالا انجام می دهند تا هیچ حبابی در آن ایجاد نشود. به طور معمول یک کیلو گرم چسب را برای ۳۲ تا ۳۶ رول نصاب ها استفاده می کنند.

منبع: چسب کاغذ دیواری

تلفن اختصاصی:  88376557


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.