پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

کاغذ دیواری پارچه ای

امروزه کاغذ دیواری با توجه به طرح، رنگ و جنس های متنوع  رونق بسیار زیادی بین مردم پیدا کرده است.کاغذ دیواری ها جنس های مختلفی دارند که یکی از آنها را می توان کاغذ دیواری پارچه ای نام برد. کاغذ دیواری پارچه ای از جنس الیاف پارچه است. با اینکه این نوع پارچه دیواری به تازگی در بین مردم رونق پیدا کرده است ولی از زمان قدیم در کشورهای اروپایی استفاده شده است. کاغذ دیواری پارچه ای از جنس های معمولی پارچه تا مخمل موجود است که با توجه به جنس و کیفیت آن قیمت شان متفاوت است. با کاربرد پارچه دیواری می توانید دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار خود را متفاوت کنید. یکی از مزیت های پارچه دیواری این است که می توان به راحتی با وسایلی مثل مبل آنها را ست کرد و از طرح یک پارچه استفاده کرد. نصب پارچه دیواری نسبت به کاغذ دیواری های دیگر تفاوتی ندارد و به همان راحتی در کمترین زمان نصب می شود. این دیوار پوش مانند کاغذ دیواری رنگ و طرح های متفاوتی دارد که می توانید برحسب سلیقه برای اتاق ها یا اتاق نشیمن استفاده نمایید و دکوراسیون داخلی را زیبا و مجلل نمایید. در بیشتر مواقع از کاغذ دیواری های پارچه ای برای خانه هایی که مبلمان استیل و وسایل مجلل دارند استفاده می شود تا زیبایی آن را چند برابر کند.

مزایای کاغذ دیواری پارچه ای

از مزایای کاغذ دیواری پارچه ای می توان قابل شست و شو بودن آن را بیان کرد که با استفاده از یک ابر نم دار می توانید حتی لکه هایی مثل قهوه را به راحتی پاک کنید. این نوع پارچه دیواری به دلیل اینکه از الاف استفاده می شود ماندگاری و مقاومت بیشتری نسبت به کاغذ دیواری های دیگر و رنگ دارد. در فضا خانه های کوچک امروزی که سروصدا به راحتی عبور می کند استفاده از کاغذ دیواری پارچه ای برای پوشش دیوارها مناسب ترین گزینه است به دلیل اینکه حالت آکوستیک دارد و از ورود و خروج صدا جلوگیری می کند. در بیشتر مواقع این نوع پارچه دیواری نسبت به دیگر جنس های کاغذ دیواری گرانتر است زیرا زیبایی و طول عمر بیشتری دارد ولی جنس های معمولی کاغذ دیواری پارچه ای با دیگر جنس های کاغذ دیواری برابر است.

شرکت آرین آرایه در زمینه نصب و اجرای انواع کاغذ دیواری و پارچه دیواری محصول تمامی برند ها را موجود دارد و به همراه تضمین نصب پارچه دیواری توسط نصاب ماهر با نازل ترین قیمت پارچه دیواری کار را برای شما انجام می دهد

منبع: کاغذ دیواری پارچه ای

تلفن اختصاصی:  88376557


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.