پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

بازسازی داخلی هتل و تالار

امروزه با پیشرفت تجهیزات و وسایل تزیینی که برای هتل و تالار ها که تولید شده اند، تالارهای قدیمی کم کم مشتریان خود را از دست می دهند و تمام توجهات به سمت تالارها و هتل های تازه ساز جلب می شود.

اما نگران نباشید، با بازسازی داخلی هتل و تالار خود می توانید با بخشیدن چهره زیبای آنها باعث جلب مشتری های بیشتر شد. اگر تالار و هتل به همان شکل و طراحی اولیه ساخته شده اداره شود یک فضای قدیمی است و سبب می شود مشتری های خود را هرروز بیشتر از دست بدهد.بازسازی هتل و بازسازی تالار باعث می شود طراحی آنها با سبک جدید و مدرن هماهنگ شود و از آن حالت قدیمی و فرسوده خارج شود. مشخص است هرچه زمان به جلو می رود، دکوراسیون داخلی و تکنولوژی در حال تحول است و مدیران هتل و تالار ها باید به فکر به روز رسانی محیط باشند. در هر هتل مسافرانی که وارد می شوند توقع و سلیقه های متفاوتی دارند، اولین موردی که سبب می شود مشتری، آن هتل را برای استراحت انتخاب کند زیبایی و آرامبخش بودن فضای آن است که به غیر از رفتار و برخورد پرسنل، طراحی و دکوراسیون لابی هتل به عنوان ویترین کار هتل در دید مشتری تاثیرگزار است. هتل ها ۲۴ ساعته مشغول فعالیت هستند که نیاز است به فضای آن رسیدگی شود و از فرسوده و قدیمی شدن فضا جلوگیری کرد. با بازسازی هتل می توان برای چندین سال آن را نو و لوکس نگه داشت.

عملیاتی که برای بازسازی داخلی هتل و تالار انجام می دهند در واقعه نوسازی آن است. برای نگهداری هتل، باید سالیانه مقدار هزینه ای برای بازسازی با اصول و منطق در نظر گرفته شود تا هتل شما همیشه ظاهر و باطن زیبا، مدرن و لوکس خود را حفظ کند.

با الویت بندی نقاط نیازمند به بازسازی نه تنها هزینه ها به هدر نمی رود، بلکه زیبایی آن دو چندان شده و افزایش سودآوری هتل به خوبی قابل تشخیص است.

اگر هتل یا تالار شما بسیار قدیمی است و بازسازی تالار یا هتل شما به صورت اساسی انجام نگیرد و فقط هر دفعه به قسمت کوچکی از آن رسیدگی شود، همیشه فضایی شلوغ و بهم ریخته خواهید داشت و مشتری های خود را یکی یکی از دست خواهید داد.

بازسازی هتل و تالار باید با اصول انجام شود.

صاحب یک هتل یا تالار باید برای بازسازی و بهبود فضای خود با تجزیه و تحلیل و بررسی بودجه بندی اولیه بازسازی به نحو احسن انجام دهد تا سرویس دهی بهتری داشته باشد و مشتری های بیشتر را جذب کند و سود آوری بیشتر شود.

مراحل بازسازی هتل و تالار

برای بازسازی داخلی هتل و تالار نیاز است ابتدا هدف خود را مشخص کنیم که با مشورت با مشاوره های حرفه ای، شرکت خدمات بازسازی ساختمانرا به صورت تخصصی انجام دهیم. از مشاوره خود می خواهیم طرحی را برای فضای داخلی هتل یا تالار ترسیم کند که نیاز هست مثلا تیغه ای را برداریم و با آن نقشه بتوانیم فرض کلی از نما به وجود آمده داشته باشیم. بعد از انجام طراحی باید متریال مورد نیاز را انتخاب نموده و با متخصص دکوراسیون داخلی مشورت کنیم تا با راهنمایی او متوجه شویم که مثلا بهتر است در این هتل یا تالار از کاغذ دیواری یا پارچه دیواری و … استفاده کرد. در نهایت با مشخص شدن طرح و متریال مورد نظر شرکت مورد نظر توسط تیم گروهی شروع به کار می کنند.

شرکت پرشین دکور در زمینه بازسازی انواع ساختمان از جمله بازسازی هتل و تالار دارای تیم حرفه ای و ماهری است که می توانند مشاوره های خوب و به سزایی به شما بدهند و ابتدا طرح کلی بازسازی ساختمان شما را به صورت سه بعدی انجام می دهند و پس از تایید نهایی شما کار بازسازی را آغاز کرده و در اسرع وقت و با نازل ترین قیمت ها کار شما را تحویل دهند.

منبع : بازسازی داخلی هتل و تالار

تلفن اختصاصی:  88376557


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.