پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

کاغذ دیواری آلمانی

از کشورهایی که سعی دارد با کشور ایتالیا رقابت داشته باشند و تلاش می کنند کاغذ دیواری های به روز با جنس مرغوب وارد کنند کشور آلمان است. طراحان کاغذ دیواری آلمانی طرح های زیبا و منحصر به فردی را اجرا می کنند که با طرح های تولیدی کشورهای دیگر متفاوت است و دارای گواهینامه کیفیت RAL می باشد که تضمین کننده جنس و کیفیت این نوع کاغذ دیواری است.

در بیشتر کاغذ دیواری ها از مواد شیمیایی به نام ونیل استفاده می کنند که این مواد شیمیایی برای کودکان مضر است، در کاغذ دیواری آلمانی آلبوم کودکان سعی براین است که یا اصلا از ونیل استفاده نشود یا در صورت استفاده شدن کمترین مقدار استفاده شود.

کاغذ دیواری آلمانی در مقابل آتش سوزی مقاوم است و هیچ آسیبی نمی بیند. خیلی از کاغذ دیواری ها پس از گذشت مدتی، آن قسمتی که زیر نور آفتاب قرار می گیرد رنگشان تغییر می کند ولی این نوع کاغذ دیواری بعد از گذشت چندین سال همان زیبایی خود را دارند، این کاغذ دیواری قابل شستشو است و با استفاده از یک ابر نم دار هر لکه ای که باشد بدون اینکه جای آن بماند. نصب کاغذ دیواری برای شهرهای شمالی که رطوبت زیادی دارند نیز امکان پذیرمی باشد زیرا در برابر آب و رطوبت مقاوم است.

کاغذ های دیواری پرفروش آلمانی

از کاغذ های دیواری پرفروش آلمانی می توان ورتیکو را نام برد که دارای طرح های کلاسیک و مدرن است که در این آلبوم پرطرفدارترین طرح های مدرن هستند که کاغذ دیواری های ساده با رنگ های متنوع دارد که با تلفیق رنگ ها برای هر فضا می توانید زیبایی منحصر به فردی را خلق نمایید.کاغذ دیواری آلمانی هزاران آلبوم متنوع تولید کرده است که هیچ کدام شبیه آلبوم دیگر نیست و هر کدام طراحی و زیبایی خاص خود را دارند.طراحان آلمانی در طراحی کاغذ دیواری تمام سعی و تلاش خود را به کاربرده اند تا بتوانند باب میل و سلیقه همه مردم جهان طرح داشته باشند

کاغذ دیواری های آلمانی طراحی های منحصر به فرد و مختص به اتاق پذیرایی ، اتاق خواب، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و… را تولید می کنند که هر کدام زیبایی خود را دارند و در انتخاب کاغذ دیواری آلمانی دچار سردرگمی می شوید.

شرکت آرین آرایه متخصص در زمینه دکوراسیون داخلی انواع طرح ها و رنگ های کاغذ دیواری و پارچه دیواری را موجود دارد. با توجه به بودجه شما و فضا محل کار یا زندگیتان بهترین طرح و رنگ را در اختیار شما قرار می دهند.

منبع: کاغذ دیواری آلمانی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.