پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

کابینت وکیوم

کابینت های MDF  امروزه در بازار و صنعت کابینت آشپزخانه جایگاه فوق العاده ای دارد که با گذشت زمان هر روز طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می شود. یکی از انواع کابینت که امروزه به دلیل زیبایی و متنوع بودن طرح و رنگ در بین مردم استفاده فراوانی می شود کابینت وکیوم است.

MDF  در واقع فیبر نیمه سنگین جز فراوردهای چوبی است با توجه به مزایایی که دارد در صنعت طراحی و ساخت کابینت استفاده زیادی می شود. به دلیل خام بودن MDF  با استفاده از روکش های PVC  آن ها را روکش می کنند. کابینت وکیوم در واقع همان کابینت از جنس MDF  است که با استفاده از دستگاه، روکش را بر روی آن وکیوم می کنند و در بازار صنعت کابینت به کابینت وکیوم معروف است.

مزایای کابینت وکیوم

از جمله مزایای کابینت وکیوم این است که در برابر گرما، رطوبت، آب و … در طول زمان زیاد، زیبایی خود را از دست نمی دهد و با تمیز کردن آن همان زیبایی اولیه خود را به دست می آورد.

MDF  خام در بازار قیمت گرانی ندارد ولی با استفاده از روکش های PVC  که به کابینت های وکیوم یا کابینت های ممبران را تولید می کنند ارزش زیادی پیدا می کند.

در واقع MDF با استفاده از روکش های PVC ، گرما، خلاء، فشار به کابینت وکیوم تبدیل می شوند. در واقع با استفاده از چسب روکش PVC  را روی MDF  قرار می دهیم و بعد آن را در دستگاه  پرس قرار می دهیم که با استفاده از گرما و فشار و به کمک چسبی که در ابتدا زده ایم روکش به MDF  چسبیده شود، در صورت تمایل با استفاده از دستگاه های مجهز CNC برروی آنها طرح و مدل را با سلیقه و ریز کاری حکاکی می کنیم.

کشورهای متعددی اعم از ایران، چین، ایتالیا و … کابینت وکیوم تولید می کنند. شرکت آرین آرایه در زمینه طراحی کابینت های وکیوم و همچنیننصب کابینت فعالیت به سزایی داشته که با انتخاب طرح و رنگ با سلیقه خود این شرکت زیبایی فوق العاده ای را برای آشپزخانه شما خلق می کند.

منبع: کابینت وکیوم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.