پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

کابینت هتل یا تالار

امروزه با پیشرفت تجهیزات و وسایل تزئینی که برای تالارها و هتل ها در بازار موجود است، تالارها و هتل های قدیمی کم کم مشتری های خود را از دست می دهند و همه به تالار و هتل های مدرن و جدید روی می آورنند. یکی از قسمت های تالار و هتل اهمیت فراوانی دارد آشپزخانه آن است که با وجود تجهیزات و کابینت های مناسب می توانند سرویس دهی بهتری داشته باشد.

فضایی که آشپزخانه های هتل یا تالار دارند به طور قطع نسبت به فضاهای آشپزخانه های مسکونی متفاوت است. به همین دلیل برای انتخاب کابینت هتل یا تالار باید دقت بسیار زیادی داشت. امروزه طرح کابینت آشپزخانه جدید با قابلیت های متفاوتی در دست طراحان مدرن می باشد که براساس سلیقه، توان مالی و فضای آشپزخانه هتل یا تالار، از بین هزاران طرح می توانید طرح کابینت هتل یا تالار خود را انتخاب کنید. از برند های معروف کابینت می توان برندهای ترکیه ای را نام برد که از همه لحاظ کابینت های آن درجه یک است.

بهترین کابینت هتل یا تالار

کابینت آشپزخانه های هتل یا تالار را هرچند سال یک بار باید بازسازی کرد زیرا در طول 24 ساعت روز در حال استفاده هستند و به مرور زمان فرسوده می شوند. برای انتخاب بهترین کابینت هتل یا تالار باید از کابینت هایی استفاده شود که در برابر آب مقاوم باشد و رویه ضد خش داشته باشد که با گیر کردن اجسام تیز صدمه نبیند. به جز زیبایی باید به کارایی و مفید بودن آن توجه بیشتری داشت.

بهترین جنس برای استفاده برای این کابینت ها، کابینت هایگلاس هستند که امروزه رونق زیادی در این صنف ها پیدا کرده است. این نوع کابینت دارای صفحه ای صیقل وبراق است، که زیبایی کابینت را به خاطر انعکاس نور چند برابر می کند. کابینت های هایگلاس از نوعی MDF است که از یک لایه روکش پلکسی گلاس محافظ شده است اما روکش آن نوعی پلاستیک است. یکی از مواردی که زیبایی کابینت هایگلاس را بیشتر می کند انتخاب دستگیره ساده برای آن می باشد. یکی از مزیت های کابینت هایگلاس این است که به دلیل صاف و صیقل بودن آن نوعی نمای ساده و زیبا به آشپزخانه می دهد که سبب می شود فضایی مدرن را خلق کند. دیگر مزیت این نوع کابیت پاک کردن راحت سطح آن است که با استفاده از یک دستمال نم دار براقیت آن را باز می گرداند.

شما می توانید برای بازسازی کابینت هتل یا تالار خود به شرکت آرین آرایه مراجعه نمایید. طراحان حرفه ای آرین آرایه با بازدید از محل شما بهترین طرح بهینه را به شما ارائه می دهند و با اعمال سلیقه شخصی شما بر آن و انتخاب نوع متریال متناسب با بودجه شما بعد از ساخت کابینت توسط گروه حرفه ای شرکت آرین آرایه، نصب کابینت آشپزخانه هتل و یا تالار شما در اسرع زمان صورت می گیرد.

منبع: کابینت هتل یا تالار

تلفن های تماس :

۰۲۱۸۸۳۷۶۵۵۸
۰۹۱۲۸۳۸۵۴۸۳
۰۹۱۲۹۳۱۰۹۴۷
۰۹۱۲۹۲۱۵۳۰۷

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.