پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

پارچه دیواری آرتیمان ارایه | پارچه دیواری - پارچه دیواری ارزان

آرتیمان آرایه در زمینه خدمات و طراحی پارچه دیواری فعالیت دارد.

زیرسازی دیوار برای نصب کاغذ دیواری

با فراگیر شدن نصب کاغذ دیواری بیشتر افراد برای زیباتر کردن دکوراسیون داخلی منزل خود و ایجاد تنوع به دنبال خرید کاغذ دیواری کلاسیک و مدرن در انواع برندها و قیمت ها هستند و هرکسی میکوشد که کاغذ دیواری  با بهترین کیفیت و زیباترین طرح و رنگ بخرد اما شاید کمتر به این نکته را میداند که انتخاب یک نصاب کاغذ دیواری چقدر میتواند در زیبایی منزل مهم و تاثیرگذار باشد.

ویژگی های یک نصاب کاغذ دیواری خوب را در مقاله ای بهاین عنوان برای شما اماده کرده ایم و اینک میخواهیم اهمیت زیرسازی دیوار برای نصب کاغذ دیواری را به طور مختصر شرح دهیم. یکی از نکات مهم در نصب کاغذ دیواری زیرسازی دیوار برای نصب کاغذ دیواری است که باید به درستی انجام شود . ایراد و اشکال در ان میتواند باعث شود زمان و هزینه شما برای نصب کاغذ دیواری را هدر دهد و به جای ایجاد حس رضایت از نصب درست کاغذ دیواری موجب ناراحتی شما شود. عدم انجام یک زیرسازی مناسب میتواند موجب اشکالاتی همچون خط های برامده یا فرورفته روی کاغذ دیواری ایجاد شود که به راحتی قابل مشاهده است. همچنین خطهای برامده یا فرورفته روی کاغذ دیواری ایجاد شود که به راحتی قابل مشاهده است. همچنین برامدگی، فرورفتگی، کج شدن کاغذ دیواری، عدم هاهنگ شدن گلهای کاغذ دیواری با هم و عدم تناسب و اصطلاحا نشستن کاغذ دیواری روی دیوار میشود. این نکته را به یاد داشته باشید که حتی اگر شما گران ترین و مجلل ترین کاغذ دیواری ها را خریداری کرده باشید که حتی اگر شما گران ترین و مجلل ترین کاغذ دیواری ها را خریداری کرده باشید اما یک نصاب کاغذ دیواری خوب و حرفه ای را استخدام نکرده باشید کاغذ دیواری شما هیچ زیبایی برای دکوراسیون منزل شما به ارمغان نخواهد اورد.

البته اگر ساختمان شما نو و ترتمیز باشد نیاز به زیرسازی نخواهد داشت و زیرسازی ان بسیار مختصر خواهد بود. برای انواع جنس دیوارها متفاوت است جنس دیوار شما ممکن است گچ، رنگ روغن، رنگ پلاستیک، سیمان و .. باشد و برای هرکدام از انها مواد به کار زیرسازی متفاوت خواهد بود. پس قبل از زیرسازی با نصاب کاغذ دیواری در رابطه با جنس دیوار و متراژ ان حتما صحبت کنید و مشاوره بگیرید.

منبع: زیرسازی دیوار برای نصب کاغذ دیواری

تلفن: 02188687055

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.